۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۴۲۶۵۰
امام جمعه شهرستان بروجن:

بسیج، نیروی مخلص میدان نبرد و عرصه سازندگی است/ بسیج سازندگی سد محکمی برای مقابله با بحران‌هاست

امام جمعه شهرستان بروجن گفت: امروز نیروهای جهادی در مناطق دورافتاده و مناطق مرزی کشور نقش ایفا می‌کنند و محرومیت‌زدایی کرده‌اند.
بسیج، نیروی مخلص میدان نبرد و عرصه سازندگی است/ بسیج سازندگی سد محکمی برای مقابله با بحران‌هاست
حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق امام جمعه شهرستان بروجن در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به اینکه بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور چشمگیر داشت و در این مدت جنگ را اداره کرد اظهار داشت: این نیروی مخلص بعد از جنگ نیز برای سازندگی وارد عمل شد.

وی افزود: از زمانی که بسیج به فکر سازندگی افتاد و نیروهای جهادی را تربیت کرد و به مناطق محروم فرستاد ما در این مناطق  در بخش‌های مختلف  عمرانی، فرهنگی، پزشکی و... پیشرفت‌های چشمگیری داشتیم.

امام جمعه شهرستان بروجن با اشاره به اینکه امروز نیروهای جهادی در مناطق دورافتاده و مناطق مرزی کشور نقش ایفا می‌کنند و محرومیت‌زدایی کرده‌اند یادآور شد: این اقدامات بسیجیان هم جای تقدیر و تشکر دارد و هم مورد عنایت مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

هراتی مطلق خاطرنشان کرد: نیروهای مخلص بسیج و جهادگران در مواقع بحرانی مانند سیل اخیر یا زلزله سرپل ذهاب و هر زمانی که کشور به آن‌ها نیاز دارد در مناطق بحران‌زده حضور می‌یابند و اگر حضور این جهادگران نبود نیروهای دولتی نمی‌توانستند بتوانند مساله را آنگونه که باید جمع و مشکلات مردم را رفع کنند.

وی با بیان اینکه بسیج در زمان بحران با اخلاصی که دارد کنار مردم بحران زده می‌آید و با آن‌ها همکاری و همراهی می‌کند تاکید کرد: دولتمردان  که این کارکرد نیروهای جهادی و سازندگی را می‌بینند باید از آن‌ها حمایت کنند و به‌عنوان یک نیروی مردمی، خالص و جهادگر از آن‌ها حمایت کنند و به آن به‌عنوان یک ظرفیت بزرگ انسانی بنگرند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۴:۲۱

11 Jan 2020