۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۴۲۶۱۴
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مقاومت و ایستادگی رمز پیروزی در برابر تهدیدها و تحریم های دشمن

خطیب نماز جمعه شهرکرد تاکید کرد: بالا بردن دانش و بصیرت انقلابی از مصادیق مقاومت است، و بی‌باکی تام و تمام از تهدیدها و تحریم‌های دشمن نیز باید مدنظر قرار گیرد.
مقاومت و ایستادگی رمز پیروزی در برابر تهدیدها و تحریم های دشمن
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، با بیان اینکه محوریت همه انبیاء و امامان دعوت به یگانه ‌پرستی است، اظهار کرد:  همه زندگی انسان باید در برابر خدا و کسب رضایت آن باشد.

نکونام  امام باقر(ع) را کسی است که به واسطه او مکتب علوی گسترش یافت عنوان و خاطر نشان کرد: تلاش این امام بزرگوار به ما آموخته است که شیعه اهل بیت(ع) در تحلیل‌های دینی آرام و قرار نداشته باشد و در مقابل انحرافات دینی آرام ننشیند.

وی با بیان اینکه مکتب اهل بیت ثروتی است که ما داریم این راه را پررونق دنبال کنید زیرا که پیروزی از آن شماست، اظهار کرد: شیعه علوی در آن زمان در تنگنا بود، امام باقر(ع) بیش از ۴۰۰شاگرد تربیت و دین را با بهترین شیوه ترویج داد.

خطیب نماز جمعه شهرکرد به روز عرفه اشاره و اظهار کرد: لازمه رسیدن به هر موفقیتی انس با خداوند و مومن بودن به معنای حقیقی است، در روز عرفه فقط به دعای عرفه بسنده نکنید و دعا و نیایش را برنامه هر روز خود بدانید.

نماینده ولی فقیه در استان  تصریح کرد: عید قربان عید قربانی کردن همه خواسته‌ها در مقابل خواسته خداست، باید سبک زندگیمان را بر اساس رضایت خدا بچینیم.

وی با اشاره به بیست و یکم مردادماه روز حمایت از صنایع کوچک، افزود: بنیاد برکت حدود 200 میلیارد تومان جهت اشتغال و آبادانی سرمایه‌گذاری کرده است اما این موضوع کمتر در استان نمایان است؛ باید نظارت‌ها دقیق تر صورت گیرد.

نکونام با اشاره به روز مقاومت اسلامی تصریح کرد:  به مناسبت پیروزی حزب‌الله برابر رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه بیست و سوم مردادماه به روز مقاومت نام گرفته و بعد از این جنگ بود که کار این رژیم به جایی رسید که نه‌تنها حزب‌الله بلکه در برابر یک گروه کوچک در غزه هم نتوانست مقاومت کند.

خطیب نماز جمعه شهرکرد تاکید کرد: بالا بردن دانش و بصیرت انقلابی از مصادیق مقاومت است، و بی‌باکی تام و تمام از تهدیدها و تحریم‌های دشمن نیز باید مدنظر قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه از معاونت علمی و فناوری دولت انتظار می‌رود بین جوانان نخبه پیوند ایجاد کند، اضافه کرد: نگاه به دستاوردهای جدید امید را در بین مردم زیاد می‌کند.

نکونام خاطرنشان کرد: کاری که در نهم مردادماه امسال توسط قرارگاه خاتم الانبیا سپاه صورت گرفت تولید و صادرات بنزین در بورس بین‌المللی است که در این شرایط سخت تحریم دستاورد بزرگی به‌شمار می‌رود.


انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۳:۱۵

29 Dec 2019