کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رحمانی فضلی:

به امید بودجه های دولتی نباشیم/ برای سرمایه گذارها فرش قرمز پهن کنید / اگر کسی گرسنه سر خود را بر بالین بگذارد ما مقصریم

17 مرداد 1398 ساعت 17:09

وزیر کشور گفت: همه ما باید دست به دست هم دهیم و سرمایه گذار را وارد عرصه کرده و فرش قرمز زیر پای آن پهن کنیم.


به گزارش جهانبین نیوز رحمانی فضلی وزیر کشورظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان چهارمحال و بختیاری  با اشاره به اینکه  ما باید مباحث مطرح شده را پیگیری کنیم اظهار کرد: بعضی موارد  مطرح شده استان چهارمحال و بختیاری مربوط به اقصاد مقاومتی نبود اما آن ها را پیگیری می کنیم.

وی با اشاره به اینکه در جریان  مسئله آب  چهارمحال و بختیاری  هستم تصریح کرد: در جلسات شورای امنیت این مسئله مطرح شده و این مسیر باید از طریق کارشناسی حل شود.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه موضوع اقتصاد مقاومتی را در حد توان خود انجام می دهیم عنوان کرد: در خصوص مسائل اقتصادی تعابیری را باید به کار ببندیم.
وی با تاکید بر اینکه استان چهارمحال و بختیاری در مقابل برخی استانهای دیگر وضعیت خیلی خوبی دارد عنوان کرد: کل کشور دچار عقب افتادگی تاریخ بوده و در کنار این عقب افتادگی دچار عدم تعادل نیز شده است.
رحمانی فضلی با اشاره به اینکه عدم توازن  و تعادل از شاخصه هایی است که نسبت به دیگر شاخص ها پایین است بیان داشت: در کشور توزیع عادلانه نبوده و نیست.

وی افزود:  متاسفانه فرصت ها ، جمعیت، توزیع و  ثروت در کشور عادلانه نبوده و نیست .

رحمانی فضلی با اذعان بر اینکه ساختار برنامه ریزی ما مبتنی بر جمعیت و توازن است بیان داشت: ما در حوزه اقتصادی نتوانسته ایم کاری انجام دهیم.

وی با بیان اینکه طرح آمایش سرزمین سال هاست که دچار ضعف است بیان داشت: عیب ها و اشکالاتی در این طرح وجود دارد که متاسفانه تا کنون آن را حل نکرده اند.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه ما در مدیریت،  قطعا" باید خودمان را با شرایط مطلوب تجهیز کنیم عنوان کرد: چنانچه مدیریت قوی داشته باشیم نهایت می توان اقتصاد فعالی هم داشت.

وی  با تاکید بر اینکه اگر به امید بودجه های دولتی باشیم به هیچ وجه موفق نخواهیم شد بیان داشت: به هیچ وجه با سیستم دولتی نمی توانید کاری را انجام دهید باید مردم پای کار بیایند.

چهارمحال و بختیاری بهشت سرزمین ما است

وزیر کشور گفت: چهارمحال و بختیاری ظرفیت های زیادی دارد که می توان از این ظرفیت ها به خوبی و با مدیریت درست استفاده کرد.

رحمانی فضلی به حیله های دشمن نیز اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی دشمن همه حیله های خود را به کار بست تا نظام را خدشه دار کند اما همه تحلیل های آن ها غلط از آب در آمد و مردم جشن 40 سالگی انقلاب را با شکوه هرچه تمام تر گرفتند.

اگر کسی گرسنه  سر خود را بر بالین بگذارد ما مقصریم

وزیر کشور  با اذعان بر اینکه مردم ما همیشه و در همه جا در صحنه حضور داشته و پشت نظام بوده اند بیان داشت: اگر کسی سر خود را گرسنه بر بالین بگذارد ما مقصریم.

رحمانی فضلی اضافه کرد: همه ما باید دست به دست هم دهیم و سرمایه گذار را وارد عرصه کرده و فرش قرمز زیر پای آن پهن کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: استاندار، نماینده حاکمیت است و حرام است اگر ایشان مدیری را انتخاب کند که عرضه مدیریت کردن نداشته باشد و اگر آن مدیر خوب از سیستم خود استفاده نکند به نظام ضربه زده است.

انتهای پیام/1020ج
 
 


کد مطلب: 42612

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42612/امید-بودجه-های-دولتی-نباشیم-سرمایه-گذارها-فرش-قرمز-پهن-کنید-اگر-کسی-گرسنه-سر-خود-بالین-بگذارد-مقصریم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir