۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
کد مطلب : ۴۲۶۱۱
به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار

خبرنگاران شهرستان اردل تجليل شدند

طي مراسمي باحضور فرماندار و جمعي از مسئولين شهرستاني به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار از خبرنگاران شهرستان اردل تجليل شد.
خبرنگاران شهرستان اردل تجليل شدند
به گزارش جهانبین نیوز؛ خبرنگاران و فعالان رسانه ها در شهرستان اردل صبح امروز  به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، طي آئيني باحضور فرماندار و جمعي از مسئولين شهرستاني مورد تجليل قرار گرفتند.


محمود کياني فرماندار شهرستان اردل  صبح امروز در آئين تجليل از خبرنگاران در سالن جلسات فرمانداري اين شهرستان گفت: خبرنگاران به عنوان چشمان تيزبين جامعه بايد مشکلات مردم را در قالب هاي مختلف به گوش مسئولان برسانند.

کياني افزود: فضاي مجازي، واقعي ترين فضا محسوب مي شود و دشمنان از طريق آن قصد سياه نمايي مسائل کشور را دارند و بايد خبرنگاران، منادي وحدت و همدلي باشند.

وي اظهار کرد: خبرنگاران فعال و سختکوش، بدون هيچ ادعايي همواره در راستاي هدف ها و آرمان هاي انقلاب اسلامي قدم برداشته و براي ايجاد وحدت و اميد در جامعه تلاش مي کنند. 

کياني ادامه داد: نبايد با اختصاص يک روز به خبرنگاران، زحمت هاي آنها در طول سال ناديده گرفته شود و قدرداني از فعالان اين عرصه در مناسبت هاي مختلف ضروري است.

۱۷ مرداد ۱۳۷۷ با حمله گروهک تروريستي طالبان به کنسولگري ايران در مزار شريف افغانستان، محمود صارمي خبرنگار جمهوري اسلامي ايران به همراه هشت تن از فعالان کنسولگري به شهادت رسيد و اين روز به نام روز خبرنگار نام گرفت. 

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۲:۳۷

27 Dec 2019