۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۴۲۶۱۰
امام جمعه شهرکرد:

تحریم های دشمن را به فرصت تبدیل می ‌کنیم/ اقتصاد مقاومتی و رونق تولید جدی گرفته شود

نماینده ولیه فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: اقتصاد مقاومتی مطالبه جدی مقام معظم رهبری است که لازم است با جدیت تمام روی این مسئله کار کرد.
تحریم های دشمن را به فرصت تبدیل می ‌کنیم/ اقتصاد مقاومتی و رونق تولید جدی گرفته شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری صبح امروز  در شورای اداری با حضور وزیر کشور اظهار کرد:  اقتصاد مقاومتی مطالبه جدی مقام معظم رهبری است که لازم است با جدیت تمام روی این مسئله کار کرد.
 
وی با اشاره به اینکه  امروز شرایط برای رشد کشور فراهم است تصریح کرد: امروز تحریم مسخره دشمن برای ما نعمت است که این تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.
 
حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی و تولید را  باید جدی بگیریم اذعان داشت : باید به نخبگان و استعدادهای درخشان ایرانی  بها دهیم.

وی با بیان اینکه ما در شعار میگوییم حمایت از تولید کننده اما در عمل یک سرمایه گزار را در پیچ و خم ها گرفتار میکنیم خاطر نشان کرد: متاسفانه با سرمایه گذاران همکاری لازم صورت نمیگیرد به نحوی که فرد پشیمان می شود و رها میکند و میرود .

حجت الاسلام نکونام عنوان کرد: ما هر چند وقت یک بار دور هم جمع می شویم و یک سری اطلاعات را گزارش میکنیم اما در عمل آن دور که باید اجرا نمیکنیم در صورتی که لازم است در این راستا تلاش بیشتری شود.

وی با تاکید بر اینکه لازم است به یک سری لایه های زیرین بیشتر توجه کرد: در استان ما رتبه فقر بالااست و قابل مقایسه با استانهای دیگر نیست .

حجت اسلام نکونام با اشاره به اینکه فقر اقتصادی و در آمدی در استان ما زیاد است بیان داشت : بنده هر روز با نامه های زیادی مواجه هستم که عمده آن مشکلات مالی است.
 
وی با یاد آوری بر اینکه مسئله اشتغال در کشور بالا رفته و به طبع آن در استان نیز بالا است بیان داشت :  علی رغم تمام اقدامات بازهم استان ما رتبه اول بیکاری است .

وی با اشاره به اینکه مسئله اب یکی از موانع برای سرمایه گذارها است اظهار کرد:  در قطب صنعتی ما مشکل آب وجود دارد و همین امر سرمایه گزارهای ما را با چالش روبه رو کرده است.

 وی با تاکید بر اینکه اگر مردم نسبت به این فریاد میرنند حرف ها را باید شنید گفت:  صدای استان خیلی ضعیف تر از استان های دیگر است صدای مردم حق است اما شنوایی برای این صدا وجود ندارد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد:ما در شرایط تحریم خوب مدیریت کردیم اما باید لایه های زیرین را خوب استفاده کنیم.

انتهای پیام/1028ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۸:۳۶

27 Dec 2019