۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
کد مطلب : ۴۲۶۰۴
محمد نوروزی رتبه برتر کنکور سراسری:

ما نخبگان بدهکار کشور خویش هستیم/ در کشور خود میمانم و خدمت میکنم

رتبه برتر کنکور سراسری و مدال آور طلای دانشجویی علوم پزشکی و دانشجو پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: ما نخبگان بدهکار کشور هستیم و باید بتوانیم کشور را در شرایط سخت یاری کرده و با ایده و تفکرات خود راهی نو را باز کیم.
ما نخبگان بدهکار کشور خویش هستیم/ در کشور خود میمانم و خدمت میکنم
محمد نوروزی رتبه برتر کنکور سراسری و مدال آور طلای دانشجویی علوم پزشکی و دانشجو پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ، اظهار کرد: باید بتوانیم در تمام مراحل زندگی آنچه از توانمندی  و مهارت ها نیاز است را یاد بگیریم.

وی با اشاره به اینکه تا فرصت هست باید عرصه های مدیریتی را نیز یاد بگیریم بیان داشت: حداکثر آورده ما برای کشور به کارگیری تمامی مهارت ها ، خصوصا" در عرصه مدیریتی است.

نوروزی  با تاکید بر اینکه ما نخبگان بدهکار کشور هستیم بیان داشت: این روزها کشور در شرایط سخت اقتصادی گیر کرده است و ما موظف هستیم که آن را تغییر دهیم.

وی با بیان اینکه ما نباید بگذاریم به خاطر شرایط سخت صورت مسئله پاک شود تصریح کرد: ما هیچگاه نباید به خاطر درآمد بیشتر کشور را ترک کنیم و باید در میهن خود بمانیم و و خدمت کنیم.

نوروزی به دیدار امروز خود با رهبر معظم انقلاب نیز اشاره کرد و گفنت: همه ما مدال آوران دوست داشتیم که با رهبر خود دیداری داشته و مدال های خود را به ایشان اهدا کنیم .

وی اذعان داشت: ما باید بتوانیم گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم و از فرمایشات و توصیه های ایشان برای پیشرفت و توسعه کشورمان استفاده های لازم را ببریم.

نوروزی با اشاره به اینکه بنده  برای تحقق نوین انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست اظهار کرد: نباید تنها برچسب نخبگی را یدک بکشیم بلکه باید در اجرا نیز موفق عمل کنیم.

وی علت موفقیت خود را لطف خداوند در درجه اول و حمایت خانواده در درجه دوم دانست و گفت: تمام تلاش خود را کردم که نه شرمنده خدا و نه خانواده خود باشم و از این پس نیز با تمام قوت برای توسعه  کشور خود تلاش می کنم .

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۲:۱۱

9 Jan 2020