کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

چهارمحال و بختیاری در عرصه صنعت با مشکل مواجه است /اقتصاد مقاومتی را جدی بگیریم

16 مرداد 1398 ساعت 22:11

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مشکلات صنعت در چهارمحال و بختیاری زیاد است و همین امر موجب شده صنعتگران ما به حمایت های دولت بیش از هر زمان دیگری نیازمند باشند.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری عصر امروز  در دیدار با وزیر کشور گفت : دشمن به دنبال این است که نظام ما را خدشه دار کند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه برخی اقدامات دولت در چند وقت اخیر خوب عمل شده است  تصریح کرد: مردم  انتظار دارند خدمت به آن ها روز به روز بیشتر شود .

حجت الاسلام نکونام  با اشاره به اینکه مشکلات کشور زیاد بوده و همین امر چالش های زیادی را ایجاد کرده است بیان داشت: در عرصه  اقتصادی ما باید پیشرفت کنیم.
وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی در مسائل کشور نقش عمده ای دارد بیان داشت: اقتصاد مقاومتی را باید جدی بگیریم.

حجت الاسلام نکونام  با اشاره به اینکه توقعات بالا است عنوان کرد: انسجام باید بیشتر باشد .

وی با اذعان بر اینکه این استان در عرصه صنعتی با مشکل مواجه است  اظهار کرد: صنعت گران ما برای حل مشکلاتشان امید دارند که تا کنون موفق نشده اند.

حجت الاسلام نکونام  با اشاره به اینکه در مجموعه مبادلات صنعتی چیزی حدود 200 دلار باید گردش مالی وجود داشته باشد تصریح کرد: یک شرکت صنعتی با این عظمت شکل گرفته پس باید به گونه ای باشد که امید کامل به توسعه استان داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه استان چهارمحال و بختیاری باید مورد حمایت دولت قرار گیرد خاطر نشان کرد:  در خصوص آسیب های اجتماعی مردم نگران هستند و باید  روی این مسئله متمرکز شد.

حجت الاسلام نکونام  در پایان  گفت: گاهی اوقات شاهد حوادی در استان می شویم که نا امنی هایی را برای مردم به وجود می آورد و این مسئله باید مورد توجه دولت قرار گیرد که ما شاهد آرامش بیشتر مردم باشیم.
 
انتهای پیام/1029ج
 


کد مطلب: 42602

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42602/چهارمحال-بختیاری-عرصه-صنعت-مشکل-مواجه-اقتصاد-مقاومتی-جدی-بگیریم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir