کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تنوع نوشت افزارهای ایرانی مردم را راغب به خرید این محصولات می کند

16 مرداد 1398 ساعت 8:35

نماینده مردم شهرستان های فارسان، کوهرنگ، اردل و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: تنوع نوشت افزارهای داخلی روز به روز استقبال مردم از خرید این محصولات را افزایش می دهد


علی کاظمی نماینده مردم شهرستان های فارسان، کوهرنگ، اردل و کیار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد:  ما باید بتوانیم تا جایی که امکان دارد کیفیت تولیدات داخلی خود را بالا ببریم و به استانداردهای جهانی آن را نزدیک کنیم تا مردم ما برای خرید و تولیدات داخلی بیشتر راغب باشند.

وی با اذعان بر اینکه مدتی است که  از نوشن افزارهای ما استقبال خوبی می شود بیان داشت: تولیدات نوشت افزارهای داخلی روز به روز تنوع گرفته و همین امر باعث شده دانش آموزان علاقه بیشتری به خرید از آن ها داشته باشند.

کاظمی با بیان اینکه برخی از وسایلی هستند که لازم است از آن ها استفاده شود عنوان کرد: ما نمی توانیم دانش آموزان را از برخی موارد از جمله نداشتن قلم و خودکار منع کنیم به خاطر همین باید کاری کرد که جای اینکه از نوشت افزارهای خارجی استفاده کنند باید از محصولات داخلی استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه ما  از طریق نوشت افزارهای می توانیم مفاخر و آثار باستانی را نیز معرفی کنیم  اظهار کرد:  اگر بتوانیم از طریقی نسبت به معرفی مفاخر و شخصیت ها تلاش کنیم قطعا" موفق نیز خواهیم بود.

کاظمی با بیان اینکه برخی از کتاب ها  هستند که اول و آخر کتاب نسبت به معرفی مفاخر اقدام کرده است اظهار کرد: باید در اول دفتر های ایرانی نیز یک  زندگی نامه از برخی شخصیت های مهم آورده شود که دانش آموز ما را ترغیب کند که به دنبال شناسایی ان فرد باشد.

وی با تاکید بر اینکه تولید کنندگان ما نیز باید  از برگ و جلد خوبی استفاده کنند بیان داشت: در این راستا باید فرهنگ سازی کاملی در بین هم دانش اموزان و هم خانواده های آن ها صورت گیرد که دیگر دنبال خرید لوازم خارجی نروند.

کاظمی با تاکید بر اینکه تمام دستگاه های دولتی  نیاز است که از تولیدات داخلی استفاده کنند بیان داشت:  استفاده از تولیدات داخلی باید در تمام دستگاه ها رعایت شود تا همین امر موجب شود که چرخه تولید ما به عنوان یک الگو  در بین همه رواج پیدا کند.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 42595

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42595/تنوع-نوشت-افزارهای-ایرانی-مردم-راغب-خرید-این-محصولات-می-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir