۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۴۲۵۹۴

نوشت افزارهای ایرانی کودکان را با اسطوره ها و شخصیت های کشورمان آشنا می کند

فروشنده نوشت افزار در چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان مربوطه باید با حمایت از تولیدکنندگان داخلی راه واردات لوازم التحریر خارجی را ببندند.
نوشت افزارهای ایرانی کودکان را با اسطوره ها و شخصیت های کشورمان آشنا می کند
  یکی از فروشندگان نوشت افزار در شهرکرد در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد: استفاده از لوازم التحریر ایرانی باید بین عموم مردم و به خصوص دانش‌آموزان فرهنگ‌سازی شود.

وی با بیان اینکه هرساله شاهد واردات لوازم التحریر خارجی به کشورمان هستیم که علاوه بر خروج ارز از کشور، فرهنگ بیگانه در جامعه وارد می‌شود، افزود: مسئولان مربوطه باید با حمایت از تولیدکنندگان داخلی راه واردات لوازم التحریر خارجی را ببندند.

مسئول فروشگاه نوشت‌افزار با بیان اینکه شخصیت‌های کارتونی و عروسکی خارجی طراحی شده روی دفترهای نقاشی، مشق و کیف‌ها و ...، باعث فراموشی فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی می‌شود، گفت: دانش‌آموزان به جای اینکه اسطوره‌های ملی و دینی خود را بشناسند، شیفته اسطوره‌های خیالی و عروسکی بیگانه شده‌اند، که رفع این معضل نیازمند فرهنگ‌سازی از سمت تمامی ارگان‌های مرتبط است.

وی تصریح کرد: متاسفانه به دلیل عدم مدیریت کافی هر ساله شاهد خروج سرمایه هنگفتی از کشور برای خرید اجناس خارجی هستیم که این موضوع با اصل اقتصاد مقاومتی همخوانی ندارد.

وی عنوان کرد: اگر همه فروشگاه ها سعی کنند نوشت افزارهای ایرانی را تنها در بازار وارد کنند قطعا" کودکان نیز به همین سمت و سو پیش می رود.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۴:۳۹

30 Dec 2019