۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۴۲۵۸۴
رئیس دانشگاه علمی کاربردی کشور:

130 مرکز نوآوری در سطح دانشگاه های علمی و کاربردی کشور تاسیس می شود

رئیس دانشگاه علمی کاربردی کشور گفت: 130 مرکز نوآوری در سطح دانشگاه های علمی و کاربردی کشور تاسیس می شود که تاثیر برگزاری این استارت‌آپ‌ها بر ارتقای تولید بسیار مهم است.
130 مرکز نوآوری در سطح دانشگاه های علمی و کاربردی کشور تاسیس می شود
به گزارش  جهانبین نیوز محمدحسین امید رئیس دانشگاه علمی کاربردی کشور در آئین افتتاحیه مسابقات ورزشی و فرهنگی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری، از سطح بندی دانشگاه ها در سال جدید به منظور رقابت و ارتقا سطح کیفی آموزشی در دانشگاه علمی و کاربردی خبر داد و گفت: کیفی سازی در آموزش در دانشگاه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی از فارغ‌التحصیلی بیش از یک‌میلیون و 800 هزار دانش‌آموخته از دانشگاه‌های علمی و کاربردی در کشور خبر داد و تشریه کرد:  در حال حاضر 300 هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

امید خاطرشان کرد: تدابیری در خصوص تجاری سازی ایدهدهای خام دانشجویان اندیشیده شده و تعدادی از ایده های دانشجویان توسط سرمایه‌گذاران خریداری شده است.

وی در ادامه بیان کرد: به ایده های قابل تجاری شدن دانشجویان تا سقف یک‌میلیارد ریال تسهیلات با سود 2 درصد پرداخت می‌شود.

رئیس دانشگاه‌ علمی کاربردی کشور گفت: اهمیت به ورزش برای جوانان، همواره یکی از تکالیف دانشگاه علمی و کاربردی بوده و با توجه به منویات مقام معظم رهبری در این خصوص همیشه از همیت ویژه ای برخوردار بوده است.

وی از تاسیس 130 مرکز نوآوری در سطح دانشگاه های علمی و کاربردی کشور خبر داد و گفت: تاثیر برگزاری این استارت‌آپ‌ها بر ارتقای تولید بسیار مهم است.

 امید با اشاره بر اینکه  جوانگرایی در جذب دانشجویان یکی از سیاست های اساسی این دانشگاست، توضیح داد: دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری، با حضور یک‌هزار و 300 برگزار می شود.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۴:۲۸

30 Dec 2019