کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استفاده از کمک‌داور خانم در مسابقات فوتبال نوجوانان پسر در یکی از شهرستان‌ها/ رئیس هیئت شهرستان: حضور کمک‌داور خانم برای قضاوت نبوده، برای آموزش بوده است

12 مرداد 1398 ساعت 12:13

روز پنج‌شنبه به نقل از منابع موثق مطلع شدیم در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم نوجوان در شهرستان..... (نام شهرستان فعلا محفوظ است) دو خانم، داوری این بازی را برای قضاوت به‌عنوان داور خط کمک می‌کردند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ روز پنج‌شنبه به نقل از منابع موثق مطلع شدیم در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم نوجوان در شهرستان..... (نام شهرستان فعلا محفوظ است) دو خانم، داوری این بازی را برای قضاوت به‌عنوان داور خط کمک می‌کردند.

خبرنگار جهانبین نیوز موضوع را از رئیس هیئت فوتبال آن شهرستان پیگیری کرده که رئیس هیئت اظهار بی‌اطلاعی می‌کند و قول می‌دهد پس از بررسی پاسخگوی خبرنگار باشد.

صبح امروز شنبه ۱۲ مرداد با تماس مجدد خبرنگار جهانبین نیوز، رئیس هیئت فوتبال شهرستان ابتدا منکر قضیه شده اما قاطعیت خبرنگار باعث می‌شود که وی تلویحا این موضوع را تایید کند البته با این قید که بازی کمک داور داشته اما حضور کمک داورهای خانم برای آموزش پرچم‌زنی و کمک‌داوری در رقابت‌های کشوری بوده است.

با فرض صحت این ادعا چند نکته قابل تامل است اول این که داوری که برای رقابت‌های کشوری بناست پرچم بزند تازه الآن می‌خواهد پرچم زدن را یاد بگیرد؟ ثانیا به فرض عدم وجود عمد در این مسئله آیا این حضور و آموزش، قبح‌شکنی و قبح‌زدایی اختلاط دختران و پسران در محیط‌ها و میادین ورزشی نیست؟

جهانبین نیوز رسانه مردمی چهارمحال و بختیاری آمادگی انتشار جوابیه اداره کل ورزش و جوانان استان در این زمینه را برای تنویر افکار عمومی دارد.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 42576

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42576/استفاده-کمک-داور-خانم-مسابقات-فوتبال-نوجوانان-پسر-یکی-شهرستان-ها-رئیس-هیئت-شهرستان-حضور-قضاوت-نبوده-آموزش-بوده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir