کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم(ع) چهارمحال و بختياري:

سرهنگ نظري بعنوان فرمانده جديد سپاه شهرستان لردگان منصوب شد

11 مرداد 1398 ساعت 15:36

سردار اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) در آيين تکريم و معارفه از تلاش ها زحمات پنج ساله سرهنگ دوم پاسدار سيد مسعود موسوي که فرماندهي سپاه شهرستان لردگان را برعهده داشت تقدير و سرهنگ پاسدار کرم نظري را به عنوان فرمانده جديد شهرستان لردگان منصوب کرد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) در آيين تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحيه لردگان ظهر امروز جمعه درجمع نمازگزاران اين شهرستان ضمن تسليت شهادت امام جواد (ع) از قول امام (ره) گفت: مساجد سنگر هستند و بايد سنگرها را حفظ کرد و اين آيين باعث ارتباط مردم با سپاه و مساجد مي شود لذا سعي شد آيين هاي تکريم و معارفه فرماندهان سپاه در ميعادگاه هاي  نماز جمعه برگزار شود .

سردار اکبري افزود: سپاه پاسداران داراي يک رسالت الهي است، و آن حفظ انقلاب اسلامي و ارزش هاي آن است.

اکبري بيان داشت: يکي ديگر از رسالت هاي سپاه در بعد سازندگي است که از اول انقلاب و پس از جنگ با وجود تحريمها  و تهديدها سپاه پاسداران همچنان مقتدرانه رسالت خود را در امر سازندگي ادامه مي دهد.

وي، از زحمات بسبجييان و گروهاي جهادي جهت انجام امور سازندگي در مناطق محروم يا در مواقع بلاياي طبيعي مثل سيل و زلزله که حضور فعال پيدا مي کنند تشکر و قدرداني نمود .
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) در ادامه گفت: مردم شهرستان لردگان در حمايت از انقلاب و رهبري پيشتاز بودند، نشان اينکار در شهدا، رزمندگان و جانبازاني که تقديم نظام و انقلاب کرده اند وجود داد.

وي به انتخابات مجلس شوراي اسلامي در آينده نزديک اشاره کرد و گفت: اين شهرستان يکي از شهرستان هاي پيشتاز در اين مورد است و مشارکت خيلي خوبي دارند، شائبه هايي وجود دارد که سپاه کسي را رد يا تائيد مي کند اما بنده به عنوان خادم سپاه قمر بني هاشم (ع) اعلام مي کنم سپاه از هيچ شخصي حمايت نمي کند و تنها تاکيد سپاه شاخص ها و معيارهاي مورد نظر امام خميني (ره) و امام خامنه( مدظله العالي) است .

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) در آيين تکريم و معارفه از تلاش ها و زحمات پنج ساله سرهنگ دوم پاسدار سيد مسعود موسوي که فرماندهي سپاه شهرستان لردگان را برعهده داشت تقدير نمود و با توجه به سنت و فرهنگ منطقه لردگان، سرهنگ پاسدار کرم نظري را  به عنوان فرمانده جديد ناحيه لردگان  منصوب کرد.
 
انتهاي پيام/630 ل
 
 


کد مطلب: 42566

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42566/سرهنگ-نظري-بعنوان-فرمانده-جديد-سپاه-شهرستان-لردگان-منصوب

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir