۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۴۲۵۵۹
هشدار پلیس فتا به کاربران فضای مجازی

مردم فریب تبلیغات "اجاره شماره حساب بانکی" را نخورند

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری گفت: افراد مجرم و سودجو با طرح انواع تبلیغات فریبنده با عنوان "اجاره شماره حساب بانکی" سعی بر سوءاستفاده از ناآگاهی برخی از افراد و استفاده از حساب‌های قربانی‌های خود برای اعمال مجرمانه دارند.
مردم فریب تبلیغات "اجاره شماره حساب بانکی" را نخورند
سرهنگ مرتضی عسگری رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ ضمن هشدار به کاربران فضای مجازی اظهار کرد: افراد مجرم و سودجو با طرح  انواع تبلیغات فریبنده با عنوان "اجاره شماره حساب بانکی" سعی بر سوءاستفاده از ناآگاهی برخی از افراد و استفاده از حساب‌های قربانی‌های خود برای اعمال مجرمانه دارند.

وی ادامه داد: مجرمان با اجاره کارت‌ و حساب‌های بانکی افراد سعی بر این دارند تا ردی از خود در فضای مجازی بجا نگذارند  و  از این طریق انواع جرم و پول‌شویی انجام خواهند داد.

 پول‌شویی از طریق فیشینگ‌هایی که با حساب مشتریانی که اطلاعات بانکی خود را اجاره می‌دهند انجام خواهد شد و در واقع فرد قربانی ناخواسته درگیر عمل مجرمانه شده که درصورت پیگیری قضایی و انتظامی صاحبان حساب‌ها در مقابل هرگونه سوءاستفاده مجرمانه مسئولیت دارند.

وی از تمام کاربران فضای مجازی و شهروندان خواست که فریب چنین تبلیغات فریبنده‌ای را نخورند و در صورت مشاهده چنین تبلیغات سریعا از طریق سایت پلیس فتا موارد به اطلاع پلیس برسانند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۳:۴۶

30 Dec 2019