کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش تشکل‌های دانشجویی به برگزاری برنامه‌های غیرمتعارف در دانشگاه شهرکرد

دانشگاه، تالار عروسی و محفلی برای برگزاری پارتی‌های شبانه نیست

10 مرداد 1398 ساعت 8:45

به دنبال برگزاری جشنواره ورزشی دانشجویان علمی کاربردی سراسر کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری و وقوع برخی حواشی، تشکل‌های دانشجویی دانشگاه شهرکرد در واکنش به این موضوع واکنش نشان داده و مخالفت خود را با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به دنبال برگزاری جشنواره ورزشی دانشجویان علمی کاربردی سراسر کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری و وقوع حواشی چون 
پخش موسیقی‌های غیرمتعارف، اجرای رقص و...، تشکل‌های دانشجویی دانشگاه شهرکرد در واکنش به این موضوع واکنش نشان داده و مخالفت خود را با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برگزاری کنسرت در دانشگاه و اردوهای مختلط به بهانه‌ نشاط‌بخشی به دانشگاه، جزء غلط‌ترین کارهاست. هدف دشمنان داخلی و خارجی از ترویج این افکار، جلوگیری از تربیت جوانان مومن و انقلابی است. مقام معظم رهبری

دانشگاهی که قرار بود مبدا تحولات جامعه و معیار فرهنگ مملکت باشد امروز با سوءتدبیر انجام گرفته از سوی برخی مسئولین دانشگاه و همچنین عدم مطالبه‌ بندهای قرارداد در راستای حفظ‌ شان دانشجو و دانشگاه و فقط توجه کردن به درآمدزایی از دانشگاه منجربه تبدیل شدن این نهاد فرهنگی به تالار عروسی و محفلی برای برگزاری پارتی‌های شبانه برای دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی شده است.

سوال ما از ریاست دانشگاه علمی کاربردی این است که جناب آقای دکتر براتی آیا دغدغه شما رشد علمی دانشجویان علمی کاربردی و محرومیت‌زدایی در بخش رفاهی این دانشگاه است و یا ترویج ولنگاری فرهنگی به اسم ترویج فرهنگ استان؟

آیا بودجه‌های فرهنگی در دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور این‌قدر سرریز شده است که چند ده میلیون را صرف برگزاری کنسرت در دانشگاه‌ها می‌کنید؟

مدیر حراست این دانشگاه، که مسئولیت برقراری نظم و حفظ شئونات اسلامی را در این برنامه داشته چگونه پاسخگوی این چنین برنامه‌ای خواهد بود؟

اگر مسئولین دانشگاه علمی کاربردی دغدغه‌ی فرهنگی ندارند با صدای رسا می‌گوییم که دانشگاه شهرکرد محلی برای خدشه دار کردن چهره فرهنگی دانشگاه شهرکرد توسط شما و امثال آن مجری معروف شده در برنامه‌های شهدا، که گاهی مداحی و مرثیه‌سرایی می‌کند و گاهی میانه داری مراسمات ابتذال را، نیست.

از صدا و سیمای استان به‌عنوان یک نهاد انقلابی گلایه‌مندیم که چرا با وجود محرز بودن استفتاء از مقام معظم رهبری در خصوص حرام بودن رقص مردان همچنان اصرار بر ترویج و پخش زنده‌ این مراسمات در سطح استان و حتی ملی را دارند؟

از نماینده‌ ولی‌فقیه در استان به‌عنوان اصلی‌ترین متولی فرهنگ و فردی دغدغه‌مند نسبت به مسائل فرهنگی خواستاریم که مطالبات امت حزب‌الله در دانشگاه را با جدیت از مسئولان امر پیگیری و با خاطیان برخورد لازم را داشته باشند چراکه آقایان از نشاط بخشیدن به دانشگاه فقط برگزاری کنسرت و پخش موسیقی تهییج کننده را یاد گرفته‌اند و این امر دقیقا خلاف منویات مقام معظم رهبری است.

و منکم الیه راجعون

بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد
بسیج کارمندان دانشگاه شهرکرد
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهرکرد
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهرکرد

انتهای پیام/1026ج

 


کد مطلب: 42557

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42557/دانشگاه-تالار-عروسی-محفلی-برگزاری-پارتی-های-شبانه-نیست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir