۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۴۲۵۵۶
سرپرست شبکه دامپزشکي شهرستان اردل خبر داد

کشف و ضبط 220 کيلوگرم گوشت غيربهداشتي در شهر کاج

سرپرست شبکه دامپزشکي شهرستان اردل از کشف و ضبط 220 کيلوگرم گوشت قرمز غيربهداشتي در شهر کاج خبر داد.
کشف و ضبط 220 کيلوگرم گوشت غيربهداشتي در شهر کاج
رضا کريمي سرپرست شبکه دامپزشکي شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: طي بازديدهاي دوره‌اي صورت گرفته توسط بازرسان بهداشتي اين شبکه از مراکز عرضه و فروش فرآورده‌هاي خام دامي، مقدار حدود 220 کيلوگرم گوشت قرمز غيربهداشتي در يک واحد قصابي در شهر کاج کشف شد و پس از اخذ دستور مقامات قضايي، معدوم شد.

کريمي با اشاره به انجام بازرسي‌هاي مستمر و شبانه‌روزي بازرسان دامپزشکي افزود: براي اطمينان از سلامت فرآورده‌هاي خام دامي، اين شبکه، بازديدهاي مکرري در ساعات اداري و غيراداري از همۀ مراکز تحت پوشش نظارت‌هاي بهداشتي دامپزشکي انجام مي‌دهد و با هرگونه تخلف بهداشتي به‌صورت جدي و از طريق مراجع قضايي برخورد مي‌کند.

وي تصريح کرد: انجام بازديد و نظارت‌هاي بهداشتي اکيپ‌هاي نظارتي دامپزشکي شهرستان اردل از مراکز توليد، توزيع و عرضه فرآورده‌هاي خام دامي شهرستان به صورت مستمر انجام مي‌گيرد و امروز کار مجموعه دامپزشکي در سلامت جامعه بسيار حائز اهميت است، چرا که به صورت مستقيم با سلامت افراد جامعه سر و کار دارند و بايد با حساسيت ويژه به رسالتي که بر دوش دارند عمل نمايند.

کريمي در ادامه از عموم شهروندان درخواست کرد تا قبل از خريد فرآورده‏‌هاي خام پروتئيني همانند گوشت سفيد و قرمز به تاريخ توليد، تاريخ انقضا و همچنين ممهور بودن لاشه به مهر دامپزشکي توجه کنند.

سرپرست شبکه دامپزشکي شهرستان  بيان کرد: مردم بايد از مراکز عرضه مجاز که تحت نظارت بهداشتي دام‏پزشکي هستند، خريد و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به شبکه دامپزشکي اعلام کنند.

انتهاي پيام1026ج /570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۳:۴۰

30 Dec 2019