۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱
کد مطلب : ۴۲۵۳۵
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

شورای هماهنگی تبلیغات در همه زمینه ها اقدامات به موقعی را انجام داده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: هماهنگی تبلیغات یکی از پرسابقه‌ترین نهادهای جمهوری اسلامی است که براساس یک نیاز واقعی بوجود آمد و در طول سالیان متمادی باوجود همه تحولات درخشیده و اقدامات به موقع انجام داده است.
شورای هماهنگی تبلیغات در همه زمینه ها اقدامات به موقعی را انجام داده است
به گزارش جهانبین نیوز ؛ علی گرجی رئیس شورای هماهنگی تبلغات بعد از ظهر امروز در جمع مدیران  اظهار کرد: شورای تبلیغات تلاش کرده تا با برگزاری شورانگیز، اثرگذار با محتوایی برگرفته از معارف اسلام ناب در ذات خود عزت، وحدت ملی،  احساس مسؤولیت و روح تعهد جمعی مردم برای دفاع از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل، شهدا و میثاق با ولی امر مسلمین را در تمامی روستاها و شهرهای بام ایران در مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی به نمایش بگذارد.

وی با اشاره به اینکه  این نهاد یکی از اصلی ترین بعدهای تبلیغات اسلامی در جمهوری اسلامی است تصریح کرد:  سیاست‌گذاری، هماهنگی، مدیریت برگزاری مراسم و مناسبت‌های مختلف انقلاب را برعهده  شورای هماهنگی تبلیغات است  که سعی کرده همواره به خوبی ان را انجام دهد.

گرجی ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات یکی از پرسابقه‌ترین نهادهای جمهوری اسلامی است که براساس یک نیاز  واقعی بوجود آمد و در طول سالیان متمادی باوجود همه تحولات درخشیده و اقدامات به موقع انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه شورای  هماهنگی تبلیغات اسلامی هماهنگی و برگزاری مراسمات و مناسبات‌های انقلاب اسلامی را انجام می‌دهد بیان داشت: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از اردیبهشت ۹۷ برنامه‌ها ، طی ابلاغات رسمی آغاز و انواع مراسمات، همایش و سخنرانی متفاوت در راستای تبیین دستاورد‌های انقلاب در این چهل سال برگزار شد.

گرجی بیان داشت: برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۷۰۰ ستاد برای پیگیری مراسمات تشکیل و در ۲۳ مرکز، دوهزار  و ۵۰۰ شهر  ۵ هزار برنامه و در ۲۴۶ نقطه چهارمحال و بختیاری راهپیمایی برگزار شد.

وی افزود: 13 جشنواره فرهنگی، ورزشی، ۶۰۰ نمایشگاه تبیین دستاروردهای انقلاب از دیگر برنامه‌های شورای هماهنگی در این ایام بود و پس از برگزاری مراسمات در ۶ پارامتر ارزیابی و برترین‌ها انتخاب شد.

انتهای پیام/1029ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۱۳:۳۲

30 Dec 2019