۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۴۲۵۳۴
معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری خبر داد

اعزام 200 هزار مدد جو به عتبات عالیات

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: سال گذشته 200 هزار نفر از مددجویان سراسر کشور را توانسته ایم به عتبات عالیات اعزام کرده ایم.
اعزام 200 هزار مدد جو به عتبات عالیات
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت الاسلام و المسلمین احمدیان معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه ماموریت کمیته امداد در چندشاخه اصلی تعیین شده است، تصریح کرد: اشتغال، مسکن و حمایت مددجویان را جز رسات های معرفی کرذ.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر 130کانون فرهنگی در سراسر کشور فعال است عنوان کرد: مراکز فرهنگی بر اساس رده های مختلف سنی تعیین سطح شده و برنامه های متناسب با هر دوره برای مددجویان برگزار می شود.
 
وی خاطرنشان کرد: 50 خوابگاه شبانه روزی و 15اردوگاه فرهنگی در سطح کشور در حال انجام فعالیت های فرهنگی بوده ومشغول به آموزش مددجویان هستند.
 
احمدیان با بیان اینکه اردوگاه مشهد ظرفیت عظیم و فعالی برای انجام امور فرهنگی دارند تصریح کرد: سال گذشته 200 هزار نفر از مددجویان به عتبات عالیات اعزام که 90هزار نفر از آن ها توسط خیرین اعزام شده اند.
 
وی به برگزاری های دوره های فرهنگی در تابستان اشاره و گفت: تابستان امسال برای  300نفر داشن اموزان و 80هزار نفر دانشجو برنامه های متنوع فرهنگی اموزشی تربیتی تدارک دیده شده است .
 
معاون امور فرهنگی کمیته امدادکشور به برنامه های قرانی این مرکز اشاره و گفت: برنامه های اموزشی ومسابقات قران کریم دذر سارسر کشور در حال برگزاری است و 40هزار نفقر از مددجویان در آن ها شرکت کرده اند.
 
احمدیان به افزودن مسابقات مقاله نویسی پیرامون قران کریم اشاره وگفت: تاکنون 500مقاله برای شرکت در این مسابقات ارائه شده است.
 
انتهای پیام/1022ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۵:۲۴

30 Dec 2019