۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۴۲۵۳۳
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری:

اعتماد سازی رویکرد اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره)

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: اعتماد سازی به عنوان رویکرد اصلی امداد است که ما باید از همه فرصت ها در این راستا استفاده کنیم.
اعتماد سازی رویکرد اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره)
به گزارش جهانبین نیوز ؛ علی ملک پور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: ۳۷ هزار و ۱۷۷ خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند که جمعیتی بالغ بر ۸۰ هزار نفر را در بر می گیرد.

وی تصریح کرد: سیزده و هفتاد و چهار درصد استان از لحاظ تعداد و از لحاظ نفرات  هشت و چهاردرصد نفرات تحت حمایت کمیته امداد استان هستند.

ملک پور با اشاره به اینکه ما باید شاهد کاهش خانوارهای تحت پوشش باشیم عنوان کرد: ما باید جهت شفاف سازی و عملکرد کمیته امداد استان از همه فرصت ها استفاده کنیم.

 وی بیان داشت : اعتماد سازی به عنوان رویکرد اصلی امداد است که ما باید از همه فرصت ها در این راستا استفاده کنیم.

ملک پور ادامه داد: کمک به تامین جهیزیه، وام کارگشایی،،شاخص های بهداشتی و .... که نهایت منجر به تسهیلات اشتغال شود از جمله اقداماتی است که انجام داده ایم.

وی با اشاره به اینکه جهت توسعه بیمه های اجتماعی کمیته امداد استان هم ورود پیدا کرده است عنوان کرد: تا کنون بیش از دو هزار نفر از افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی شده اند .

ملک پور بیان داشت:  بر اساس رنجی که دانشگاه علوم پزشکی  به ما اعلام کرده است بیش از دو هزار کودک  دارای سوء تغذیه در استان داریم که ما برای کمک به این کودکان کارتهای خرید مواد غذایی را در اختیاری خانواده های آن ها گذاشته ایم.

وی اذعان داشت :در بعد مشارکت های مردمی جز استان هایی هستیم که هدف گذاری خوبی در این زمینه  شده است .

ملک پور با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ مرکز نیکوکاری تا پایان امسال باید  در استان تعریف شده باشد بیان داشت: خوشبختانه تا کنون ۵۰ مرکز آن راه اندازی و تا پایان سال به عدد مورد هدف خواهیم رسید.

وی به بحث فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت:  کمیته امداد  توجه خاصی در حوزه فرهنگی داشته و اقدامات خوبی را انجام داده است.

 ملک پور ادامه داد: در بحث آموزش خانواده ها و برگزاری اردوها نیز کارهای خوبی صورت گرفته و در خصوص ارتقا سطح دانش و بینش نیز هدف گذاری صورت گرفته است.

وی بیان داشت: سال گذشته در حوزه اشتغال دو هزار و ۳۰۰ مورد طرح اشتغال فردی ایجاد شده است .

ملک پور مشکل اصلی مددجویان استان را مشکلات حوزه مسکن دانست وگفت: از سال گذشته باهمکاری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ۶۰۰واحدمسکونی درنظرگرفته وتوانستیم۲۰۰واحدمسکونی احداث و تاپایان سال تکمیل خواهندشد.

وی تمام تسهیلات ارائه به مددجویان را قرض الحسنه عنوان وگفت: سهم امداد از اشتغال روستایی و عشایری ۵۱ میلیارد تومان است.
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۳:۵۹

27 Dec 2019