۰
plusresetminus
حجت الاسلام حسن امیری مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری به‌صورت ناشناس از روند فعالیت‌های فرهنگی، خدماتی و اجرایی، اقتصادی و طرح نشاط معنوی بازدید کرد و در جریان امورات مربوط به این حوزه‌ها قرار گرفت.
بازدید سرزده مدیرکل اوقاف و امور خیریه از امامزاده حمزه علی/ صدور دستورات لازم برای توسعه فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و رفاهی
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام حسن امیری مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری به‌صورت ناشناس از روند فعالیت‌های فرهنگی، خدماتی  و اجرایی، اقتصادی و طرح نشاط معنوی بازدید کرد و در جریان امورات مربوط به  این حوزه‌ها قرار گرفت.

در این بازدید حجت الاسلام امیری از روند اقدامات عمرانی، فضای سبز، زیباسازی و تفرجگاه، بازار، مسیر و جاده منتهی به امامزاده، سوئیت‌های امامزاده و تکریم زائرین توسط خادمین مطلع و دستورات لازم را برای تسریع در بهبود و روند کار صادر کرد.

وی پس از حضور به‌صورت ناشناس در جمع زائرین و بازاریان پای درد و دل و بیان مشکلات کسبه مجاور امامزاده و زائرین نشست و دراین‌خصوص دستورات لازم  جهت بهبود به مسئولین اجرایی شهرستان و آستان مقدس امامزاده را ابلاغ کردند.

وی در ادامه این بازدید ضمن اشاره به جایگاه ویژه امامزاده حمزه بن علی (ع) خواستار توسعه و زیباسازی اطراف امامزاده شدند تا مقدمات انجام برنامه‌های فرهنگی و خدمات رسانی هرچه بهتر به زائرین فراهم آید، وی در این زمینه از عملکرد پیمانکاران بخش عمرانی جهت روند کند اجرای پروژه‌ها انتقاد کرد و مهلت 10 روزه جهت رفع مشکلات عدیده در این بخش به پیمانکاران داده شد.

مدیرکل اوقافو امور خیریه چهارمحال و بختیاری خواستار جذب سرمایه‌گذار جهت توسعه و پیشرفت خدمات و تکریم زائران شد.

وی در ادامه از گسترش فضاهای سیاحتی و ورزشی حاشیه امامزاده مخصوصاً پیست کارتینگ توسط بخش خصوصی حمایت  کرد.

امیری ضمن دستور جهت تجهیز زائرسراها و پارکینگ‌های امامزاده، از توسعه استراحتگاه اقامتی برای زائران در ضلع شرقی و غربی امامزاده خبر داد و تاکید کرد: قسمت مذکور باید به صورت سکو و استراحتگاه‌های مختلف جهت رفاه حال زائرین به بهترین شکل ممکن طراحی شود و خواستار تسریع توسعه این قسمت شد.

در ادامه این بازدید و پس از حضور ناشناس در زائر سراهای امامزاده و رصد دریافت اجاره‌بها از زائرین ضمن تذکر جدی به مسئول زائرسرا درخصوص افزایش بدون مجوز  قیمت سوئیت‌ها، برای رفاه زائرین و مسافرین تذکر کتبی و دستور اصلاح قیمت‌ها صادر گردید.

وی ضمن تذکر درخصوص پوشش غیراصولی کانال‌های آب‌های سطحی خواستار رفع مشکل و انجام گرفتن اقدامات بصورت اصولی شد. همچنین جهت امنیت اطراف امامزاده دستور به‌سازی مکان استقرار پلیس و نصب تابلوی مسیریاب در داخل و بیرون از صحن امامزاده داده شد.

امیری خطاب به مسئولین اجرایی این امامزاده گفت: خدمت در بقاع یک افتخار ارزشمند است که نصیب هر شخصی نمی شود لذا این فرصت مغتنم باید در خدمت رسانی مطلوب به زائرین مورد استفاده قرار گیرد و در پایان ضمن تذکرات شفاهی و کتبی به مسئولین اجرایی این امامزاده خواستار رفع سریع‌تر مشکلات مطرح شده در این امامزاده شاخص شد.

وی هدف از این‌گونه بازدیدها را بررسی وضعیت حوزه‌های مختلف امامزادگان و کسب اطلاع از میزان رضایت‌مندی مردم و زائرین از عملکرد هیئت اجرایی امامزاده و بقاع متبرکه بیان کرد و گفت تکریم زائرین امامزاده از اولویت‌های مدیران اجرایی است.

امیری همچنین گفت: در بازدیدهای سرزده علاوه‌براینکه مشکلات به‌صورت مستقیم و دقیق مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گردد جهت رفع مشکلات با حداقل زمان اقدام می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مدیران شهرستان‌ها و نمایندگی‌ها اوقاف استان با سرکشی مستمر بر موقوفات و بقاع متبرکه و بر عملکرد زیرمجموعه نظارت دقیق داشته باشند.

وی گفت: تلاش می‌کنیم جهت ارتقاء خدمت‌رسانی و افزایش رضایت‌مندی عمومی و توسعه فرهنگ وقف در استان با ارائه راهکارهای مناسب با مشارکت عمومی قدم‌های ارزشمندی در استان  برداشته شود.

شایان ذکر است مدیرکل اوقاف استان، از ابتدای انتصاب خود در طول یک سال،  به‌صورت سرزده بارها در ساعت‌های مختلف شبانه‌روز بر عملکرد زیرمجموعه خود در ادارات و بقاع متبرکه استان اقدام نموده و تاکنون اصلاحات موثری در نحوه مدیریت بقاع متبرکه و ادارات صورت گرفته است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۷:۴۱

28 Dec 2019