۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
کد مطلب : ۴۲۵۲۹
سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی در شهرکرد:

برابری برپایی اردوی تیم های ملی در چهارمحال وبختیاری با کشورهای خارجی

برابری برپایی اردوی تیم های ملی در چهارمحال وبختیاری با کشورهای خارجی رئیس فدراسیون ورزش های رزمی جمهوری اسلامی ایران گفت: برگزاری اردوی تیم های ملی در چهارمحال وبختیاری با کشورهای خارجی از جمله ترکیه برابری می کند.
برابری برپایی اردوی تیم های ملی در چهارمحال وبختیاری با کشورهای خارجی
به گزارش جهانبین نیوز؛  شهرام عظیمی در مجمع انتخابات رئیس هیات ورزش های رزمی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و ارتفاع از سطح دریا این استان ادامه داد: به جای خروج ارز از کشور و برگزاری اردو در کشورهای خارجی همچون ترکیه، می توان اردوی با کیفیت تر تیم های ملی را در این استان برگزار کرد.

عظیمی ادامه داد: هزینه اردوی تیم ملی جوانان اعزامی به مسابقات جهانی تایلند و اردوی تیم منتخبین استعدادهای برتر کشور تأمین و در استان چهارمحال وبختیاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: پیگیری‌های لازم برای احداث خانه ورزش‌های رزمی چهارمحال و بختیاری انجام و با تفاهم نامه سه جانبه بین وزارت مطبوع، فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان این استان دغدغه تاسیس این سالن رفع می شود.

سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی بیان کرد: دو مربی موی تای از کشور تایلند در ایران حضور دارند و برای افزایش دانش مربیان چهارمحال وبختیاری به صورت رایگان به این استان سفر خواهند کرد.

عظیمی در ادامه خواستار توجه ویژه و عدالت محورانه به ورزش بانوان شد و تاکید کرد: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند می بایست نیمی از امکانات و تجهیزات به سمت این قشر از جامعه گسیل شود.

شهرام عظیمی در این مجمع با اشاره به برخورد با سبک های غیر مجاز از جمله ام ام ای(MMA)عنوان داشت: وزارت ورزش و جوانان 88 سبک را برای ورزش های رزمی مجاز اعلام کرده اما حدود 160 سبک در کشور مشغول فعالیت است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال وبختیاری نیز در این مجمع با اشاره به رشد شاخص های فرهنگی، آموزشی، قهرمانی و .. در سال 97 نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: میزبانی مسابقات و اردوهای تیم های ملی این استان از عدد 11 در سال 96 به عدد 47 در سال 97 افزایش یافت.

حمید کریمی ادامه داد: در سال 96 با توجه به بررسی های انجام شده 68 نفر از ورزشکاران استان به نقاط دیگر کشور مهاجرت کرده بودن که با برنامه ریزی های صورت گرفته این رقم به عدد 11 نفر در سال 97 رسید.

گفتنی است: در مجمع انتخابات رئیس هیات ورزش های رزمی 3 کاندیدا اعلام آمادگی کرده بودند که با غیبت دو کاندیدا در مجمع، دکتر علی کاظمی با کسب 13 رأی به مدت 4 سال رئیس این هیات شد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۳:۲۱

30 Dec 2019