۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۴۲۵۲۵
به بهانه سالروز عمليات مرصاد/

عمليات مرصاد؛ پاياني بر توهم يک جهان

عمليات مرصاد درس بزرگي به جهانيان با رهبري آمريکا داد که ملت ايران با عشق و فداکاري در مقابل هر توطئه اي و هر تجاوز داخلي و خارجي خواهند ايستاد.
عمليات مرصاد؛ پاياني بر توهم يک جهان
به گزارش جهانبین نیوز؛سال 67 و در روزهاي پاياني که زمزمه هاي تسليم عراق در جنگ با ايران تيتر اول رسانه هاي داخلي و خارجي شده بود، سازمان مجاهدين خلق با اين توهم که کاري که صدام و رژيم تا بن دندان مسلح نتوانسته اند انجام دهند را مجاهدين انجام خواهند داد، بر همين اساس با حمايت جهاني و منطقه اي و قرار دادن پيشرفته ترين تجهيزات اطلاعاتي و نظامي توسط آمريکا، اسرائيل و رژيم صدام حسين در اختيار مجاهدين خلق به رهبري مسعود رجوي با هدف تصرف کامل کشور به صورت همه جانبه به ايران حمله کردند.

با وجود شکست هاي سنگين رژيم بعث عراق اين ذهنيت براي آمريکا شکل گرفته بود که سازمان مجاهدين به دو دليل توانايي موفقيت در حمله به ايران را دارند:

اول اينکه نيروهاي مسلح ايران به دليل 8 سال جنگ فرسايشي با عراق متلاشي شده و ديگر توانايي مقابله را نخواهند داشت.
دوم اينکه بر خلاف عراقي ها که عرب بودند اما سازمان مجاهدين خلق به دليل ايراني بودند احتمالا موجب استقبال مردم ايران از حضور سازمان به رهبري رجوي خواهد شد

عمليات مرصاد؛ پاياني بر توهم يک جهان
با توجه به محاسبات اتاق فکر محور شياطين 4 مرداد 67 زمان مورد نظر براي حمله به ايران مشخص شد، و موجب شد که مسعود رجوي با توهم عجيب شعار " امروز مهران، فردا تهران سربدهد "، رجوي معتقد بود براساس تقسيمات انجام شده، 48 ساعته به تهران خواهد رسيد، در واقع توهم رجوي و سازمان به حدي بود که خود را همتراز يک ابرقدرت مي دانستند که به زودي کل ايران با استقبال از از آنها کشور را در اختيار سازمان قرار مي دهند.

سازمان مجاهدين خلق نام فروغ جاويدان را براي عمليات حمله به مردم ايران انتخاب کرد و در 4 مرداد با تمام توان به ايران حمله کردند و با قتل عام مردم خود را به 34 کيلومتري غرب کرمانشاه و تنگه چهارزبر رساندن، تنگه اي که به قبرستان مجاهدين (منافقين)تبديل شد اگر چه در مسير خود در قصر شيرين، سرپل ذهاب، کرند غرب و اسلام آباد غرب جنايات فجيعي انجام دادند که حتي موجب شگفتي جنايتکار جنگي بزرگي چون صدام حسين شده بودند اما سرنوشت آنها شکست و رسوايي در تنگه چهارزبر بود.

عمليات مرصاد، پاسخ کوبنده وقاطعانه جمهوري اسلامي به سازمان منافقين بود

جمهوري اسلامي ايران در واکنش به عمليات فروغ جاويدان منافقين، عمليات مرصاد را طراحي و عملياتي کردند. در حقيقت عمليات مرصاد، پاسخ کوبنده وقاطعانه جمهوري اسلامي به سازمان منافقين بود.

عمليات مرصاد در 5 مرداد ماه 1367، با رمز يا علي (ع)، در منطقه غرب کشور (اسلام آباد و کرند)، آغاز شد که نتيجه اين عمليات به فرماندهي شهيد سپهبد علي صياد شيرازي نابودي منافقين و رسوايي بزرگ محور شياطين به همراه صدام بعثي بود.

استفاده از بمب هاي شيميايي و حمله به بيمارستان اسلام آباد غرب بارزترين نمونه خوي شيطاني و رفتار غيرانساني منافقين بود که البته با نابودي تمام تجهيزات و سلاح هاي آنها و کشته شدن بيش از 4000 نفر انتقام سختي از آنها گرفته شد.

عمليات مرصاد بار ديگر به جهان نشان داد که انقلاب ايران الهي است و ملت ايران در مقابل هر گونه تهاجم به خاک سرزمين خود قاطعانه پاسخ خواهد داد اين در شرايطي بود که جمهوري اسلامي ايران پس از يک انقلاب بزرگ، 8 سال به ظاهر با عراق اما در واقع با کل دنيا جنگيد و پس از آن تنها اميد محور شياطين حمايت از سازمان مجاهدين خلق بود که در چارچوب ارتش آزاديبخش به سرزمين ايران حمله کنند.

عمليات مرصاد درس بزرگي به جهانيان با رهبري آمريکا داد که ملت ايران با عشق و فداکاري در مقابل هر توطئه اي و هر تجاوز داخلي و خارجي خواهند ايستاد. فداکاري هاي دلاورمردان ايران مشتي سنگين بر دهان سران منافق بود که مدعي جمعبندي نهايي در ميدان آزادي بودند اما در پايان جمعبندي، تنها قبرستان و رسوايي جهاني نصيبشان شد.

يک روز طبس و روز ديگر تنگه چهارزبر، يک روز فرماندهاني چون شهيد محمد منتظر قائم و شهيد سپهبد صيادشيرازي حماسه حسيني مي آفرينند که در تاريخ جهان ثبت مي شود و درس عبرتي مي شود براي منافقين و محور شياطين تا امروزه بدانند که قبرستان و رسوايي بعدي براي آمريکا و.. شايد تنگه هرمز باشد و اينبار سرداران بزرگي چون سلامي ها و سليماني ها حماسه سازي خواهند کرد، حماسه اي که قطعا موج آن آمريکا و دزدان دريايي بريتانيايي را با خود غرق خواهد کرد.

عمليات مرصاد، پاياني بر توهم بزرگ منافقين و دارو دسته محور شياطين بود که به راستي موجب شگفتي جهان از انقلابي شد که در مقابل مدعيان حاکميت بر نظام بين الملل ايستاده است و حالا پس از گذشت چهار دهه اين جمهوري اسلامي ايران است که ابرقدرت ها را به چالش کشيده، تا جايي که آمريکا و انگليس با خفت تمام به زانو در آمدند.

نويسنده: محمد رضا عسکري ارمندي
انتهاي پيام /630 ل
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۴:۵۸

28 Dec 2019