۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱
کد مطلب : ۴۲۵۲۴
مدیرکل ورزش و جوانان استان خبر داد:

تب داغ رقابت‌ 1100 مستعد ورزشی کشور در تابستان چهارمحال و بختیاری

تب داغ رقابت‌ 1100 مستعد ورزشی کشور در تابستان چهارمحال و بختیاری حمید کریمی گفت: 1100مستعد ورزشی از 31 استان برای حضور در جمع برترین های کشور در "چهارمحال وبختیاری، اردوبام ورزش کشور" با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
تب داغ رقابت‌ 1100 مستعد ورزشی کشور در تابستان چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز ؛  کریمی مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری  اظهار داشت: براساس برنامه وزارت ورزش و جوانان، چهارمحال و بختیاری میزبان 1100 ورزشکار مستعد در قالب دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور می شود.

کریمی با اشاره به اینکه رشته های کونگ فو دختران، وزنه برداری پسران و قایقرانی اسلالوم پسران، رشته‌هایی هستند که چهارمحال و بختیاری میزبان آنها خواهد بود، تصریح کرد: این رقابت ها به ترتیب با 498 ، 454، و 142 شرکت کننده از 30 مرداد ماه تا 5 شهریور ماه برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری در نخستین دوره این مسابقات در رشته ورزشی بسکتبال 3*3 نخبگان پسرمیزبانی را برعهده داشت.

لازم به ذکر است دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور از ۳۰ مردادماه لغایت ۱۰ شهریور در رده سنی ۱۳ تا ۱۶ سال به میزبانی ۱۹ استان و با همکاری ۳۸ فدراسیون ورزشی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۳:۱۴

30 Dec 2019