۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۴۲۵۲۳
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) :

فروغ جاویدان عملیاتی برای عقده گشایی منافقان/ مرصاد، انتقام مجاهدانه از خوی ددمنشانه منافقین بود

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: : شکست منافقین در عملیات مرصاد باعث شد که تا الان آن ها نتوانستند حتی با پشتیبانی استکبار جهانی و بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی عملیات مهمی داشته باشند.
فروغ جاویدان عملیاتی برای عقده گشایی منافقان/ مرصاد، انتقام مجاهدانه از خوی ددمنشانه منافقین بود
سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد: با توجه به شکست های پی در پی رژیم بعث عراق و پذیرش قطعنامه 598، دشمن به خیال خودش جمهوری اسلامی به خاطر عفو نظامی این قطعنامه را پذیرفته است و به همین خاطر عملیات فروغ جاویدان را برنامه ریزی کردند.

وی با اشاره به اینکه منافقین عملیات فروغ جاویدان را برنامه ریزی کرده بودند بیان داشت:  آن ها میخواستند در این عملیات بتوانند ظرف 48 ساعت با نقشه شیطانی که داشتند وارد ایران شوند و کل مکان هایی که از قبل در نظر داشتند تصرف کنند و انقلاب اسلامی را از بین ببرند.
 
سردار اکبری ادامه داد: منافقین  با تلاش ، پیش بینی و برنامه ریزی که داشتند   میخواستند بعد از گرفتن اسلام آباد غرب به شهر کرمانشاه ورود پیدا کنند و آنجا را به تصرف خود در آورند که قبل از آن تنگه بین اسلام آباد و کرمانشاه توسط نیروهای جمهوری اسلامی خصوصا" نیروهای بسیجی و سپاه و همچنین نیروهای هوایی آن ها را در محاصره قرار دادند و تلفات زیادی از منافقین گرفته شد و همین امر موجب شکست صد درصدی رژیم بعث عراق و منافقین  گردید.
 
 
وی اذعان داشت:  شکست  منافقین و رژیم بعث عراق باعث شد که تا الان آن ها نتوانستند حتی  با پشتیبانی استکبار جهانی و بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی عملیات مهمی داشته باشند.
 
سردار اکبری منافقین را کسانی خواند که بالای 17 هزار نفر از مردم مظلوم ما و از مسئولین لشکری و کشوری را به شهادت رساندند.
 
وی با اذعان بر اینکه این روزها نیز عده ای از داخل و خارج از کشور به دنبال این هستند که جای جلاد و شهید را باهم عوض کنند بیان داشت: اینها کسانی هستند که با منافقین ارتباط دارند و از آن ها خدماتی را دریافت می کنند که بر علیه ملت جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.

سردار اکبری یادآور شد: عده ای اخیرا" از منافقین جدا شدند و توانستند از چنگ آن ها فرار کنند در اردوگاه ها به صورت کاملا" محصور هستند و گمان می کنند در این اردوگاه ها زندگی برایشان سخت است و عده ای نیز علاوه بر شکنجه به مرگ هم تهدید می شدند و نمی توانستند با یکدیگر ارتباط داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه منافقین از همان ابتدای انقلاب جنایت های بسیاری را مرتکب شده بودند بیان داشت: منافقین از همان بدو انقلاب تا به الان با استکبار جهانی مشارکت دارند.

سردار اکبری افزود: امروز منافقین را از لیست گروه های تروریستی بیرون آوردند و آن ها را پشتیبانی مالی هم می کنند چراکه به آن ها نیاز دارند.

وی با تاکید بر اینکه در فتنه سال 88 و یا سال 96 نقش منافقین مشهود بود تصریح کرد: اینها به دنبال این هستند که با کارها و تبلیغاتی که انجام می دهند جوانان را به سمت چیزی که خودشان می خواهند بکشانند اما تا به الان با تلاش نیروها و عوامل اطلاعاتی و امنیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی در خیلی از عملیات و برنامه هایی که داشتند با شکست مواجه شدند.
 
سردار اکبری با  یادآوری بر اینکه بالای 17 هزار از شهیدان ما به دست گروه های منافقین به شهادت رسیدند اظهار کرد: جوانان امروز ما باید به منافقین نشان دهند که هیچ گاه آن ها نمی توانند بر نظام جمهوری اسلامی ایران غلبه کنند.

انتهای پیام/1020ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۵:۱۹

29 Dec 2019