۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۲۵۲۱
اختصاصی جهانبین نیوز/

مرصاد، خط پایانی که با موفقیت فتح شد/ فضای مجازی مرصادی دیگر برای نابودی دشمن است

یکی از رزمندگان چهارمحال و بختیاری در عملیات مرصاد گفت: عملیات مرصاد آخرین عملیاتی بود که رزمندگان ما با موفقیت تمام آن را به پایان رساندند.
مرصاد، خط پایانی که با موفقیت فتح شد/ فضای مجازی مرصادی دیگر برای نابودی دشمن است
علی اکبر فتاحی یکی از رزمندگان در عملیات مرصاد در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد: عملیات مرصاد آخرین عملیاتی بود که رزمندگان ما باموفقیت تمام آن را به پایان رساندند .

وی تصریح کرد:  در ساعت 12 به پادگانمان اطلاع دادند که منافقین از اسلام آباد غرب وارد کشور شدند که ما دو گردان بودیم که وارد عملیات شدیم.

فتاحی با اشاره به اینکه این عملیات تا صبح فردا به طول انجامید  تصریح کرد : در این عملیات یک عده زخمی  و یک عده شهید شدند اما خوشبختانه توانستیم بیشتر دشمنان را به هلاکت برسانیم.

وی ادامه داد: یک دره ای در همان منطقه وجود داشت که به آن تنگه اسلام آباد گفته می شد و  دشمن نیروهای خود را آنجا مستقر کرده بودند که وارد تهران شوند و  به هدف خودشان برسند که به لطف الهی نه تنها به هدفشان نرسیدند بلکه ما توانستیم ان ها را به هلاکت برسانیم.

فتاحی بیان داشت: اکثر کسانی که آنجا حضور داشتند دختر بودند  که لباس های رزمنده بر تن کرده و ان ها گفتند به ما آموزش دادند که راه را باز کنند و داخل ایران شده و  و یک سری عملیات را  انجام دهند تا بتوانند ایران را بگیرند.

وی یادآور شد: آن ها می خواستند به ایران بیایند اما نتوانستند تعداد ان ها زیاد بود  ما و از مهمات خودشان بر علیه خودشان استفاده کردیم .

فتاحی با اذعان بر اینکه مهمات ما در این عملیات زیاد نبود بیان داشت: فرمانده آن دوره ما بسیار قهار بود و با دادن آموزش به ما توانستیم عملیات را با موفقیت طی کنیم.

وی با اشاره به اینکه گردان محمد رسول الله نیز در این عملیات به ما پیوست بیان داشت: ما عملیاتمان را با موفقیت تمام انجام داده بودیم که گردان محمد رسوال الله به ما پیوست.

رزمنده عملیات مرصاد با اشاره به اینکه شرارت های دشمنان ما همچنان ادامه دارد بیان داشت: دشمنان ما تا زمانی که بسیجیان، فرماندهان ، رزمندگان و ... هستند  نمی توانند کاری را از پیش ببرند .

فتاحی با تاکید بر اینکه جوانان ما امروز نباید بگذارند از طریق فضاهای مجازی در دام دشمن گرفتار شوند بیان داشت: جوانان امروز باید هوشیار باشند و اجازه ندهند کسی آن ها را منحرف کند.

انتهای پیام/1020ج
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۳:۱۰

30 Dec 2019