۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۴۲۵۲۰
در چهار ماهه اول امسال صورت گرفت

مراجعه بیش از 9000 خودرو سنگین و نیمه‌سنگین به مراکز معاینه فنی چهارمحال و بختیاری

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در چهار ماهه اول امسال 9381 دستگاه خودروی سنگین و نیمه سنگین به مراکز معاینه فنی چهارمحال و بختیاری مراجعه کرده‌اند که از این تعداد 8174 دستگاه پس از تست‌های چندگانه این مراکز موفق به کسب قبولی در مرحله اول شدند.
مراجعه بیش از 9000 خودرو سنگین و نیمه‌سنگین به مراکز معاینه فنی چهارمحال و بختیاری
حسین مالکی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: با توجه به اینکه سلامت فنی خودروها از مهم‌ترین نکات در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای است.

وی افزود: در چهار ماهه اول امسال 9381 دستگاه خودروی سنگین و نیمه سنگین به مراکز معاینه فنی چهارمحال و بختیاری مراجعه کرده‌اند که از این تعداد 8174 دستگاه پس از تست‌های چندگانه این مراکز موفق به کسب قبولی در مرحله اول شدند و تعداد 522 دستگاه پس از اصلاح عیوب و رفع نواقص موفق به کسب قبولی از مراکز معاینه فنی شدند.

مالکی ادامه داد: تعداد 685 دستگاه نیز در تست‌های مراکز معاینه فنی رد شدند و برگه معاینه فنی برای آنان صادر نشد تا عیوب و نواقص فنی خودروهای خود را برطرف کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه درصد چشمگیری از تصادفات و تلفات جاده‌ای و همچنین آلودگی‌ها به دلیل نواقص فنی خودروها است، اکیپ‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری به صورت مستمر برای سرکشی جهت حسن انجام کار به این مراکز مراجعه و با هرگونه تخلف از طرف این مراکز به شدت و با جدیت برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۹:۲۲

28 Dec 2019