۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۴۲۵۱۷
برای دومین سال پیاپی؛

چهارمحال و بختیاری قهرمان قهرمانان جشنواره شمیم شد

سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری موفق به حفظ عنوان قهرمان قهرمانان در چهارمین جشنواره کشوری شمیم خانواده شد.
چهارمحال و بختیاری قهرمان قهرمانان جشنواره شمیم شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه استان اظهار کرد: فرزندان بام ایران همچون سال گذشته خوش درخشیدند و برای بار دوم موفق به کسب عنوان قهرمان قهرمانان در رقابت‌های چهارمین جشنواره کشوری شمیم خانواده ویژه همسران و فرزندان دختر کارکنان سپاه شدند.

وی افزود: از همکاری صمیمانه همه مسولان استانی و مدیران کل ادارات بویژه حضور نماینده معزز ولی فقیه در استان و استاندار محترم و معاونین استاندار و مدیران کل ادارات، رئیس دانشگاه شهرکرد و مدیرکل آموزش و پرورش استان در آئین افتتاحیه و همکاری همه مجموعه‌ها در برگزار جشنواره کشوری شمیم خانواده به میزبانی سپاه قمربنی‌هاشم (ع) کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی با تبریک کسب عنوان قهرمان قهرمانان از سوی نمایندگان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در جشنواره شمیم خانواده؛ برای همه میهمانان و شرکت‌کنندگان در این جشنواره که برخی از آنها قبل از ظهر امروز جمعه چهارم مرداد و مابقی نیز عصر این روز استان چهارمحال و بختیاری را ترک می کنند، آرزوی موفقیت و سفر با سلامت کرد.

سردار اکبری، گفت: این جشنواره با تلاش شبانه روزی همکاران عزیز در سپاه استان چهارمحال و بختیاری و همکاری دستگاه های مختلف اجرایی، با صحت و سلامت به اتمام رسید و طبق نظرسنجی های انجام شده و گفتگوهای رسانه‌ای، اکثر میهمانان از میزبانی و پذیرایی مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری ابراز رضایت کردند.

نصراله علی بیگی، دبیر برگزاری چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده نیز به خبرنگار ما گفت:  در این دوره، سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری با کسب 540 امتیاز و اخذ 12 مدال طلا، 2 مدال نقره و دو مدال برنز به مقام قهرمان قهرمانان دست یافت و نیروی زمینی سپاه با 340 امتیاز و سپاه استان‌های اصفهان و قم مشترکاً با 180 امتیاز توانستند رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کنند.


انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۱:۳۷

29 Dec 2019