۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
کد مطلب : ۴۲۵۱۳
امام جمعه لردگان:

مسئولان، بازي‌هاي سياسي را رها کنند

امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: آقايان مسئول در استان و شهرستان دست از سياسي‌بازي بردارند به وضع شهر برسيد براي شهر کار کنيد.
مسئولان، بازي‌هاي سياسي را رها کنند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سيد مهدي  تاج زاد امام جمعه شهرستان لردگان در خطبه هاي نماز جععه لردگان ابتدا خود و نمازگزاران را به رعايت تقواي الهي سفارش کردند و در ادامه به برکات نماز جمعه و شکوه برپايي نماز جمعه در ايران اسلامي اشاره کردند و به بعد عبادي و بعد سياسي اين نماز با شکوه اشراراتي داشته  و عنوان دانستند: مصلي هاي نماز جمعه پايگاههاي دين خداوند مي باشند و خاطرنشان کردند مومنان مي بايست در روز جمعه به ياد نماز جمعه باشند و اين سنگر عبادي سياسي را حفظ نمايند.

وي درادامه در خصوص فضيلت نماز جمعه از قول ابوذر غفاري از رسول اکرم (ص) نقل نمودند که خداوند فرشتگاني از قلمهاي زرين در روز جمعه ارسال مي کنند و دربين صفوف از حال کساني که در نماز جمعه ها بودند وامروز نيستند برايشان دعا مي کنند تا در هفته بعد در نماز جمعه شرکت کنند. و همچين براي مسافرين دعا مي کنند تا در نماز جمعه بعدي شرکت کنند و همچنين براي مرحوميني که در نماز جمعه شرکت مي کردند طلب آمرزش و مغفرت مي کنند.

تاج زاد در ادامه طبق فرمايش مقام معظم رهبري خطاب به ائمه جمعه کشور آنها را مردمي و همراه و همسو با مردم توصيه نمودند وخواستار شدند که ائمه جمعه راهگشاه و مشکل گشاه، مشکلات مردم بصورت واقعي باشند . اهميت دادن به درد و رنج مردم جزء ذات انقلاب اسلامي است و مسئولين الخصوص ائمه جمعه در قبال آنها مسئول و پاسخگو بايد باشند.

امام جمعه لردگان از قول امام راحل (ره) گفت: ميزان راي مردم هستند و جدايي از مردم آفت مسئولين است .

خطيب جمعه لردگان به ديدار مقام معظم رهبري با هيئت عالي رتبه فلسطين اشاره کرد و به شگفت انگيز بودن مقاومت مردم فلسطين و جنبش هاي حماس در برابر صهيونيستها اشاره کرد و موضوع فلسطين و مقاومت آنها را ستوني و پيروز واقعي دانست و بر اين استوار استقامت و صبر آنها تاکيد داشت و حمايت همه جانبه را از مردم فلسطين وظيفه همه مسلمانان جهان دانست . و اختلاف جهان اسلام در عدم حمايت از فلسطينيان را خيانت بعضي از سران خائن جهان عرب دانستند.
 
وي همچنين به توقيف نفتکش انگليسي توسط نيروي دريايي سپاه اشاره کرد و عنوان کرد:  اين موضوع پاسخ به بي قانوني هاي بين المللي کشي انگليسي بوده است و در کل اين موضوع نشانه از اقدار نظام جمهوري اسلامي ايران است .

ايشان از قول مقام معظم رهبري خاطرنشان کرد :دوران بزن در رو گذشته و ايستادگي و مقاومت و اقتدار ما سرآمد است .

وي به هفته ملي مهارت آفريني آموزشهاي فني و حرفه  اشاره کرد و از مسئولين ذيربط خواستار شد جهت رفع معضل بي کاري مشاغل متناسب را تعبيه نمايند .
 
تاج زاد به پرپايي همايش شيخ عبدالله پياده اشاره کرد و گفت: از دست اندرکاران برپايي اين همايش تشکر ويژه داشتند و گرامي داشتن ياد و خاطره مشاهير علمي و ديني را وظيفه همه دانستند .
 
امام جمعه لردگان در پايان از مسئولين استان و شهرستان خواست سياسي بازي را در امورات ترک کنند و خدمت رساني به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند .

انتهاي پيام/630 ل
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۲:۱۹

27 Dec 2019