کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ناظر فنی مسابقات والیبال شمیم خانوده در شهرکرد:

محدودیت های مسابقات شمیم خانواده در حال رفع شدن است / مسابقات در سطح بالایی برگزار می شود

3 مرداد 1398 ساعت 19:48

ناظر فنی مسابقات والیبال شمیم خانواده در شهرکرد گفت: مسابقات امسال محدودیت هایی را داشت که در حال رفع شدن هستند و بازی در سطح بهتری برگزار می شود.


زیبا خلج هدایتی  ناظر فنی مسابقات والیبال شمیم خانواده در  گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: مسابقات  امسال  محدودیت هایی را داشت که در حال رفع شدن هستند و بازی در سطح بهتری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در مسابقات والیبال  49 تیم به رقابت می پردازند بیان داشت: از یک استان ممکن است سه یا چهار تیم در مسابقه شرکت داشته باشند.

خلج هدایتی با بیان اینکه این مسابقات نزدیک به سه روز طول می کشد بیان داشت: مسابقات در رده جوانان و نو جوانان برگزار می شود.

وی سطح مسابقات را در حد عالی عنوان کرد و گفت: سطح مسابقات در سطح لیگ برتر بوده و وضعیت مسابقات تا کنون خیلی خوب گزارش شده است.
 
خلج هدایتی بیان داشت: از سال گذشته تصمیم بر این شد که بچه هایی که در مسابقات دیگر هم مقام آورده اند بتوانند در این رده از مسابقات هم شرکت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اول مسابقه با یک سری کم و کاستی هایی در این استان مواجه بودیم بیان داشت: به علت نداشتن اطلاع کافی کم و کسری هایی بود که به یاری خداوند در حال برطرف شدن هستند.

خلج هدایتی افزود: مسابقات باید برگزار شود تا معلوم گردد ایرادات در چه چیزی قابل مشاهده است .

وی یادآور شد: این مسابقات هر ساله در بین خانواده های سپاه به صورت شمیم برگزار می شود و مرحله بعدی هم ندارد.

خلج هدایتی در پایان  از میزبانی استان چهارمحال و بختیاری نیز تقدیر کرد و گفت : استان چهارمحال و بختیاری از لحاظ آب و هوا استانی بسیار خوب و دلنگیزی است .
 
انتهای پیام/1020ج
 


کد مطلب: 42511

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42511/محدودیت-های-مسابقات-شمیم-خانواده-حال-رفع-شدن-سطح-بالایی-برگزار-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir