۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹
کد مطلب : ۴۲۵۱۰
سرپرست کاروان بانوان ورزشکار استان کرمان در جشنواره فرهنگی-ورزشی شمیم خانواده:

سطح بازی‌ها در این دوره از جشنواره شمیم پیشرفت خوبی دارد/ میزبانی خوب چهارمحال و بختیاری قابل تقدیر است

سرپرست کاروان بانوان ورزشکار استان کرمان در جشنواره فرهنگی-ورزشی شمیم خانواده گفت: استان کرمان در هر 6 رشته تیم دارد و سطح این دوره از مسابقات نسبت به دوره‌های قبل بسیار بالا رفته و رقابت‌ها نزدیک به هم است.
سطح بازی‌ها در این دوره از جشنواره شمیم پیشرفت خوبی دارد/ میزبانی خوب چهارمحال و بختیاری قابل تقدیر است
معصومه حافظ آبادی سرپرست کاروان بانوان ورزشکار استان کرمان در جشنواره فرهنگی-ورزشی شمیم خانواده در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: استان کرمان در هر 6 رشته تیم دارد و سطح این دوره از مسابقات نسبت به دوره‌های قبل بسیار بالا رفته و رقابت‌ها نزدیک به هم است.
 
وی با بیان اینکه روز گذشته ورزشکاران استان کرمان موفق به کسب رتبه دوم شدند افزود: با وجود اینکه سطح مسابقات در قسمت شنا بالا بود اما بانوان ورزشکار کرمانی توانستند رتبه‌های 10 به بالا را کسب کنند.
 
حافظ آبادی با اشاره به میزبانی خوب چهارمحال و بختیاری در این دوره از مسابقات یادآور شد: وسعت کم شهرکرد باعث شده بود مکان برگزاری مسابقات نزدیک به هم باشد و مشکلی از این لحاظ نداشته باشیم.
 
سرپرست تیم کرمان به حضور بازیکنان لیگ و تیم ملی در این سری از مسابقات ادامه داد: حضور این بازیکنان در جشنواره باعث بالا رفتن سطح مسابقات می‌شود اما از طرفی به دلیل اینکه بازیکنان تیم ملی تمرینات بیشتری دارند آمادگی بیشتری هم داشته و اگر این موضوع مورد توجه قرار گیرد بهتر خواهد بود.
 
وی خاطرنشان کرد: در بخش آمادگی جسمانی و والیبال امیدواریم که امتیازات خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۰:۴۴

29 Dec 2019