۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۴۲۵۰۹
سرپرست کاروان چهارمحال و بختیاری در جشنواره فرهنگی-ورزشی شمیم خانواده:

شرایط تیم‌های استان خوب است/ بانوان ورزشکار چهارمحالی با پشتکار و اراده رتبه‌های خوبی کسب خواهند کرد

سرپرست کاروان ورزشی چهارمحال و بختیاری در جشنواره فرهنگی-ورزشی شمیم خانواده گفت: با وجود اینکه این استان امکانات کمی دارد اما هم توانستیم میزبانی مسابقات را داشته باشیم و هم تیم‌های آماده‌ای به مسابقات اعزام کنیم.
شرایط تیم‌های استان خوب است/ بانوان ورزشکار چهارمحالی با پشتکار و اراده رتبه‌های خوبی کسب خواهند کرد
طوبی کاظمی سرپرست کاروان ورزشی چهارمحال و بختیاری و مسئول پذیرش در جشنواره فرهنگی-ورزشی شمیم خانواده در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با بیان اینکه هنوز نتایج قطعی مسابقات اعلام نشده است،  اظهار کرد: با وجود اینکه این استان امکانات کمی دارد اما هم توانستیم میزبانی مسابقات را داشته باشیم و هم تیم‌های آماده‌ای به مسابقات اعزام کنیم.

وی با اشاره به حضور بازیکنان لیگ‌ و تیم ملی در این دوره از جشنواره اضافه کرد: حضور افرادی که مقام‌های برتر بین‌المللی داشتند شرایط را برای بچه‌های این استان مشکل کرد.

کاظمی به اراده و پشتکار تیم‌های چهارمحال و بختیاری اشاره و تاکید کرد: علاوه‌بر اینکه دوره‌های آموزشی در طول سال برای ورزشکاران این استان برگزار می‌شود کلاس‌های فشرده آمادگی از ماه رمضان برگزار شد.

سرپرست کاروان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: تمرینات بانوان ورزشکار این استان با کم‌ترین امکانات برگزار شد اما در این بین نباید از همت مسئولان و پشتیبانی آن‌ها غافل شد.

وی اضافه کرد: امسال چهارمین سال برگزاری جشنواره شمیم خانواده است و در هر چهار دوره ورزشکاران این استان در سطح‌های بالایی بودند و اکثرا مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

کاظمی با بیان اینکه سال گذشته بانوان ورزشکار این استان با کسب ۱۴ مدال طلای جشنواره به‌عنوان قهرمان قهرمانان معرفی شدند، امسال نیز با تلاش ورزشکاران ان‌شاالله مقام‌های بالایی کسب خواهیم کرد.

وی یادآور شد: بانوان این استان در رشته‌های تکواندو، آمادگی جسمانی و شنا حرف اول را می‌زنند، امیدواریم رتبه‌های خوبی در این سه رشته کسب کنیم و مدال‌های طلای کسب شده در این دوره بیشتر از سال گذشته شود.

کاظمی ادامه داد: تا الان مسابقات خوب برگزار شده و خانواده‌هایی که مهمان استان هستند از شرایط میزبانی راضی می‌باشند.

مسئول پذیرش جشنواره فرهنگی-ورزشی شمیم خانواده اضافه کرد: سعی کردیم برنامه‌های فرهنگی و تفریحی را نیز در حاشیه برگزاری جشنواره داشته باشیم و تیم‌ها زمانیکه مسابقه ندارند در محل‌های گردشگری حضور یافته و همچنین از دستاوردهای اقتصاد مقاومتی و صنایع دستی استان در نمایشگاه جشنواره بازدید می‌کنند.

کاظمی با اشاره به داوری این مسابقات گفت: با توجه به اینکه باید از داوران استانی و کشوری استفاده می‌شد، تعدادی از داوران از استان چهارمحال و بختیاری انتخاب شدند و این افتخاری است که در بین خانواده‌های سپاه هم داور و هم نخبگان ورزشی حضور دارند.

انتهای پیام/ ۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۲:۵۰

30 Dec 2019