۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۴۲۵۰۸
مسؤول نظارت و ارزیابی معاونت راهبری سازمان تبلیغات اسلامی :

ضرورت نوشتن سند راهبردی برای از بین بردن موازی کاری های فرهنگی

مسؤول نظارت و ارزیابی معاونت راهبری سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در کشور موازی کاری فرهنگی وجود دارد که باید سند راهبردی برای این مسئله نوشته شود.
ضرورت نوشتن سند راهبردی برای از بین بردن موازی کاری های فرهنگی
به گزارش  جهانبین نیوز ، حجت‌الاسلام محمدعلی نجفی  مسؤول نظارت و ارزیابی معاونت راهبری سازمان تبلیغات اسلامی  شب گذشته در نشست با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری  با اشاره به اینکه فضای مجازی تاثیر زیادی در مسائل فرهنگی دارد اظهار کرد: آسیب هایی که در جامعه امروز شاهد آن هستیم تاثیرات فضای مجازی است.

وی با اشاره به اینکه فرد مختار است و تا زمانی که خودش نخواهد نمی تواند تغییر کند بیان داشت: درمسائل فرهنگی باید از خانواده شروع شود و اصحاب رسانه ظرفیتی است که می تواند روی فرهنگ جامعه به خوبی عمل کند.

وی با اذعان بر اینکه بودجه فرهنگی که مصوب می شود تمامی آن در اختیار نهاد های فرهنگی گذاشته نمی شود تاکید کرد: تنها 60 درصد بودجه یک نهاد فرهنگی تخصیص داده می شود.

حجت‌الاسلام نجفی گفت: رسانه ها می توانند در فضا سازی ذهنی در بحث روحانیت کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه ما می توانیم بگوییم برخی اشکالات در ساز و کار سازمان تبلیغات اسلامی وجود دارد بیان داشت: عدم اطلاع رسانی به موقع کارهای فرهنگی که سازمان تبلیغات انجام می دهد خود یک ضعف است که دیگران گمان می کنند این سازمان کارهای شاخصی را انجام نمی دهد.

مسؤول نظارت و ارزیابی معاونت راهبری سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه برخی مطالب شنیده می‌شود که نشان می‌دهد این سازمان در اطلاع‌رسانی ضعیف است، افزود: توقع از رسانه‌ها این است که تخصصی و عمیق نقد کنند تا بتوان روی این انتقادات تصمیمات اساسی گرفت.

وی با بیان اینکه در برخی موضوعات برخی چالش‌ها با حضور رسانه‌ها حل شده است، ادامه داد: گاهی سازمان برنامه و بودجه تنها 40 درصد بودجه فرهنگی را تخصیص می‌دهد و کسی نیست سؤال کند مابقی این پول کجا رفته است.


حجت‌الاسلام نجفی با تاکید بر اینکه همانگونه که در اقشار مختلف جامعه انتظار می‌رود معیشت آن‌ها بهبود پیدا کند درخصوص قشر روحانیون نیز وضع به همین‌گونه است، عنوان کرد: زندگی در محیط‌های آسیب‌پذیر این روزها برای یک طلبه بسیار سخت و بعضا حتی خطرناک است، نمونه‌های این موضوع را بسیار دیده‌ایم مثل امام جمعه کازرون که شهید شد.

انتهای پیام/1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۲:۴۸

30 Dec 2019