۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۴۲۵۰۶
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرکرد:

موفقیت های سپاه مرهون ایثار خانواده های کارکنان است/ شکست هیمنه دشمن در برابر اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

جانشین فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی گفت: پاسداران ما از همان ابتدای انقلاب اسلامی از نظام و انقلاب ما پاسداری کردند و موفقیت های آنان مرهون ایثار خانواده های آنان است.
موفقیت های سپاه مرهون ایثار خانواده های کارکنان است/ شکست هیمنه دشمن در برابر اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
به گزارش جهانبین نیوز سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در آیین افتتاحیه چهارمین جشنواره فرهنگی-ورزشی شمیم خانواده اظهار کرد: همه همسران و دختران کارکنان سپاه در طول ۴۰ سال بعد از انقلاب اسلامی مایه افتخار هستند چراکه اگر همراهی و همکاری خانواده‌ها نبود پاسداری از انقلاب یا صورت نمی‌گرفت یا آنگونه که باید نبود.

وی با بیان اینکه هرکجا پاسداری افتخارآفرینی کرده پشت سرش همسر و خانواده‌ای ایستاده که او را به این مرحله رسانده است یادآور شد: افتخار و بهشت از آن زنان پاسداران است که این افتخار را آفریده‌اند.

سردار فدوی پاسداری از انقلاب در همه ابعاد را سخت عنوان و تاکید کرد: در برخی از ابعاد پاسداری از انقلاب باید جان داد و در این ۴۰ سال بیش از ۴۰ هزار پاسدار با جان‌شان از انقلاب حفاظت کردند.

وی خاطرنشان کرد: خوشا به حال پاسدارانی که همچنان بر عهد و پیمان خود ایستادند و آماده فدا کردن  جانشان برای انقلاب هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما پرچم لا اله الا الله را بر همه قله‌های دنیا برافراشته خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه دل‌های بسیاری پای انقلاب اسلامی ایران ایستاده است اضافه کرد: در طول تاریخ همراهی با ائمه وجود نداشت و به همین دلیل ۱۱ پیشوای دین ما شهید شدند و اگر نبود غیبت امام دوازدهم هم شهید می‌شد.

سردار فدوی بیان داشت: خدا را شاکریم که این افتخار برای پاسداران ما بوده که درحالی از انقلاب پاسداری می‌کنند که خیل عظیمی از مردم پای انقلاب هستند.

سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه گفت: پاسداران ما از همان ابتدای انقلاب اسلامی از نظام و انقلاب ما پاسداری می کنند .

وی با اشاره به اینکه پاسداری کردن از انقلاب اسلامی می تواند به قیمت جان باشد بیان داشت: این عنایت بزرگی است که خداوند به ما داده است.

سرتیپ پاسدار فدوی  در خطاب به همسران و دختران پاسدار اظهار کرد: همان طور که همسران و پدران شما در اوج قرار داشته و دارند حتما همسران و دخترانشان نیز در جبهه خودشان پاسداری می کنند.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان ما از جبهه همسران و دختران شما وارد عمل شده است و این شما هستید که نباید بگذارید ان ها به اهداف شوم خودشان برسند.

سرتیپ پاسدار فدوی با اشاره به اینکه دشمنان از جایی وارد شدند که شما نقش افرین آن هستید بیان داشت: هر زن و دختر پاسدار باید تفکر کند که چقدر می تواند در پاسداری از انقلاب اسلامی می تواند پاسداری کند.

وی با اشاره به اینکه همسران و پدران شما ۴۰ سال از انقلاب اسلامی پاسداری کردند بیان داشت :  ما ۴۰ هزار پاسدار و ۱۰۰ هزار بسیجی شهید را در راه انقلاب اسلامی فدا کرده ایم.

  سرتیپ پاسدار فدوی با اذعان بر اینکه برای پاسداری از انقلاب اسلامی باید تلاش کرد بیان داشت : همه ما باید اول از خودمان پاسداری کنیم تا بتوانیم از انقلاب اسلامی هم پاسداری کنیم .

وی با تاکید بر اینکه عفاف و حجاب زن دستور خداوند و ائمه معصومین است بیان داشت: نباید گذاشت دشمن این عفت را از زنان ما بگیرد.

وی اضافه کرد: در طول سال‌های طولانی بعد از جنگ شاهد پاسداری پاسداران از انقلاب هستیم و در این مسیر خداوند به وعده خود عمل کرد و نصرت الهی در این مسیر شامل حالمان شده است.

سردار فدوی با بیان اینکه شکست دشمن در مقابل نیروی دریایی سپاه از سال ۱۳۶۶ آغاز شده است و دشمن بارها به این شکست اعتراف کرده است ادامه داد: در سال‌های اخیر دشمن دو بار در مقابل سپاه پاسداران زانو زد و هیچ کشوری تاکنون جرات دست اندازی به ایران را نداشته است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۲:۴۶

30 Dec 2019