۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۴۲۵۰۴

آغاز جشنواره فرهنگی ورزشی خانواده کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بام ایران

سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاحیه چهارمین جشنواره فرهنگی-ورزشی شمیم خانواده گفت: امیدواریم همسران و دختران کارکنان سپاه با خاطرات خوبی از چهارمحال و بختیاری خارج شوند.
آغاز جشنواره فرهنگی ورزشی خانواده کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بام ایران
به گزارش جهانبین نیوز; سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاحیه چهارمین جشنواره فرهنگی-ورزشی شمیم خانواده ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار کرد: امیدواریم همسران و دختران کارکنان سپاه با خاطرات خوبی از چهارمحال و بختیاری خارج شوند.

 وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری معروف است به بام ایران تاکید کرد طبیعت این استان بکر و دست‌نخورده است اما قبل از اینکه منابع طبیعی و خدادادی آن به چشم آید نام شهدا و تیپ همیشه سرافراز قمربنی‌هاشم (ع) مشخص است.

سردار اکبری با اشاره به اینکه در این استان بالغ‌بر یک میلیون نفر زندگی می‌کنند بیان داشت: نام زیبا و بلندپایه چهارمحال و بختیاری همواره چشمان مهمانان را نوازش می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: علمای بزرگی در این استان زندگی کردند و آموزه‌های نورانی مکتب علما همواره چراغ راه این استان است.

وی با اشاره به اینکه جوانان غیور این استان دفاع از کشور را محدود به مرزهای کشور نمی‌دانند و در این راه با اهدای ۱۴ شهید مدافع حرم پیشتاز بودند.

وی یادآور شد: در جشنواره فرهنگی-ورزشی شمیم خانواده قریب به ۲ هزار نفر از همسران و دختران کارکنان سپاه در ۶ رشته ورزشی به رقابت می‌پردازند و در این راستا ظرفیت‌های سپاه استان درقالب ۱۱ کمیته تخصصی سازماندهی شده است و در طول برنامه به ایفای نقش می‌پردازند.

سردار اکبری از برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات اقتصاد مقاومتی، عفاف و حجاب و تولیدات استان در حاشیه برگزاری جشنواره خبر داد و گفت: برگزاری برنامه شبی با شهدا و تجلیل از خانواده شهدا از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۴۱:۳۱

28 Dec 2019