کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آيت الله نعيم آبادي:

فرزندان انقلاب فقط به خواندن بيانيه گام دوم انقلاب اکتفا نکنند/ شيخ پياده اول خودش را از دنيا پياده کرد سپس راه افتاد

2 مرداد 1398 ساعت 9:18

رئيس بنياد بين‌المللي احياي فرهنگ خمس گفت: مقام معظم رهبري ماحصل تجربه خود را در قالب بيانيه گام دوم انقلاب به ما ارائه دادند و فرزندان انقلاب فقط به خواندن اين بيانيه اکتفا نکنند.


به گزارش جهانبین نیوز؛آيت‌الله نعيم آبادي در همايش عارف وارسته شيخ عبدالله بختياري معروف به شيخ پياده که در شهر لردگان برگزار شد؛ اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب با بيش از پنجاه سال حضور در ميدان سياسي، اجتماعي و فقهي، ماحصل تجربه خود را در قالب بيانيه گام دوم انقلاب به ما ارائه دادند.

وي تاکيد کرد: فرزندان انقلاب فقط به خواندن اين بيانيه اکتفا نکنند.

رئيس بنياد بين‌المللي احياي فرهنگ خمس با بيان اينکه روزي پرچم علم دست ما بوده است گفت: مدت طولاني موتور علم در ايران بويژه در دوران قاجار خاموش شد اما انقلاب موتور علم را حرکت داد و ما اکنون در آغاز راه هستيم.

آيت الله نعيم آبادي بيان کرد: در مقطعي حدود چهارصد سال زبان عربي نقش زبان انگليسي امروز را داشت اما امروزه بايد کاري کنيم که زبان فارسي زبان علم شود.

وي با اشاره به اينکه پيشرفت و توسعه کشور با قبل از انقلاب قابل مقايسه نيست ابراز داشت: اينکه فقط بگوييم انقلاب چه کرد اشتباه است بايد گفت انقلاب چه نکرد.

شيخ پياده اول خودش را از دنيا پياده کرد سپس راه افتاد

رئيس بنياد بين‌المللي احياي فرهنگ خمس خاطر نشان کرد: نفوذ فرهنگ عرفان مسيحي که در آن کار و تلاش مايه ننگ بود و درويش بازي رواج‌ شد ، جامعه را تنبل کرد و آن را از حرکت باز داشت و بايد اين فرهنگ را نابود کرد و فرهنگ پيشرفت جامعه را تبيين کنيم.

آيت الله نعيم آبادي افزود: عرفان هاي دروغين افسانه سازي است و براي فريب افکار جوانان پرشور است، شيخ پياده اول خودش را از دنيا پياده کرد سپس راه افتاد.

وي تاکيد کرد: کسي که خمس و زکات نمي دهد، انفاق نمي کند و به فکر همنوع نيست نمي تواند به خدا برسد. امام رضا(ع) فرمودند؛«کسي که خمس مالش را نمي دهد دعاي ما اهل بيت (ع) شامل حال او نمي شود.»

انتهاي پيام/630 ل
 
 


کد مطلب: 42503

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42503/فرزندان-انقلاب-فقط-خواندن-بيانيه-گام-دوم-اکتفا-نکنند-شيخ-پياده-اول-خودش-دنيا-سپس-راه-افتاد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir