:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - چهارمحال و بختیاری میزبان جشنواره "شمیم خانواده" می‌شود - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

چهارمحال و بختیاری میزبان جشنواره "شمیم خانواده" می‌شود

31 تير 1398 ساعت 11:55

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره فرهنگی-ورزشی شمیم خانواده با حضور 2500 نفر از زنان و دختران کارکنان پاسدار از یکم تا پنجم مرداد در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در  نشست خبری جشنواره فرهنگی-ورزشی شمیم خانواده اظهار کرد: این جشنواره سه دوره در استان‌های دیگر برگزار شده است و امسال چهارمین دوره آن با حضور همسران و دختران پاسدار سراسر کشور در این استان برگزار می‌شود.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری به حضور 2 هزار و 500 نفر از خانواده‌های کارکنان سپاه در جریان جشنواره فرهنگی-ورزشی شمیم خانواده در این استان اشاره و خاطرنشان کرد: این جشنواره درقالب 6 رشته ورزشی آمادگی جسمانی، شنا، والیبال، تکواندو، دارت و تیراندازی برگزاری می‌شود و در پایان مسابقات به برگزیدگان هدایایی اهدا خواهد شد.
 
سردار اکبری از حضور 6 تیم چهارمحال و بختیاری در این مسابقات خبر داد و تاکید کرد: سال گذشته مجموعه تیمی این استان علاوه‌بر قهرمانی به‌عنوان قهرمان قهرمانان نیز شناخته شدند و امیدواریم امسال نیز شاهد کسب عناوین برتر توسط شرکت‌کنندگان استان باشیم.
 
وی الگوگیری از رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس و پهلوان‌پروری را از اهداف این جشنواره عنوان و بیان داشت: افتتاحیه مسابقات روز دوم مرداد و در محل سالن شهدای دانش‌آموز استان برگزار می‌شود.
 
سردار اکبری با بیان اینکه بعد از اعلام آمادگی چهارمحال و بختیاری برای میزبانی این مسابقات بررسی‌های لازم صورت گرفت اضافه کرد: با تائید این استان به‌عنوان میزبان، جلسات هماهنگی با ادارات مربوطه در این زمینه برگزار شد.
 
سردار اکبری با اشاره به همکاری خوب آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، دانشگاه شهرکرد و سایر دستگاه‌ها بیان داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از یکم تا پنجم مردادماه خانواده‌های پاسدارها در این استان حضور می‌یابند و در مسابقات شرکت خواهند کرد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به بهره‌گیری از تجربیات سایر استان‌ها برای برگزاری این جشنواره یادآور شد: این برنامه می‌تواند ظرفیت خوبی برای معرفی استان باشد و در همین راستا نمایشگاهی از تولیدات اقتصادی مقاومتی و صنایع دستی استان در حاشیه  جشنواره برگزار خواهد شد.
 
سردار اکبری برگزاری تورهای بازدید از نقاط دیدنی استان به‌صورت رایگان، برگزاری برنامه شبی با شهدا، برگزاری جلسات هم‌اندیشی و بصیرت‌افزایی، ارائه خدمات درمانی و مشاوره‌ای و... را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده عنوان و خاطرنشان کرد: اختتامیه مسابقات به‌صورت تیمی در سالن‌های ورزشی برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/1026ج
 


کد مطلب: 42494

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42494/چهارمحال-بختیاری-میزبان-جشنواره-شمیم-خانواده-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir