۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۴۲۴۸۹
مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

قرار گرفتن ۱۹۰۰ مددجوی کمیته امداد تحت حمایت بیمه‌های اجتماعی

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۹۳۹ نفر از مددجویان کمیته امداد استان تحت حمایت بیمه‌های تأمین اجتماعی قرار گرفته‌اند که ۷۰ درصد از این مجموع زنان سرپرست خانوار هستند.
قرار گرفتن ۱۹۰۰ مددجوی کمیته امداد تحت حمایت بیمه‌های اجتماعی
به گزارش جهانبین نیوز؛  علی ملک پور توانمندسازی مددجویان را از رویکردها و سیاست‌های این نهاد عنوان و بیان کرد: مددجویان شاغل و زنان سرپرست خانوار از مشمولان این طرح هستند.

وی با اشاره به واگذاری بیمه درمان مددجویان این نهاد به بیمه سلامت افزود: تمامی افراد تحت پوشش کمیته امداد استان ساکن شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات درمانی دفترچه بیمه سلامت دریافت کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به شناسایی بیش از دو هزار کودک مبتلا به سوءتغذیه در استان ادامه داد: روند شناسایی کودکان از سوی شبکه بهداشت شهرستان‌ها انجام و مراحل تحقیقات توسط مددکاران کمیته امداد استان صورت می‌گیرد و در صورتی که شرایط لازم را داشته باشند، جزء کودکان مبتلا به سوءتغذیه قرار می‌گیرند.

ملک پور بابیان اینکه بیماران خاص و صعب‌العلاج به علت هزینه‌های بالای درمان نیازمند حمایت خیران هستند گفت: در «طرح شفا» افراد نیکوکار برای حمایت مالی از بیماران می‌توانند به مراکز کمیته امداد شهرستان‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام /1020ج 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۰۳:۴۰

28 Dec 2019