۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۴۲۴۷۳
نماز جمعه لردگان/

درست عمل کردن و انقلابي‌ عمل کردن خواست مقام معظم رهبري است

امام جمعه لردگان به ديدار ائمه جمعه با رهبرمعظم انقلاب اشاره کرد و گفت: معظم له در اين ديدار خاطر نشان کردند هر جا تفکر انقلابي گري را کنار گذاشتيم عقب افتاديم و هر جا انقلابي عمل کرديم پيشرفت کرديم...
درست عمل کردن و انقلابي‌ عمل کردن خواست مقام معظم رهبري است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه لردگان خود و نمازگزاران را به رعايت تقواي الهي دعوت نمودند و از قول رسول اکرم (ص) مي فرمايد: بيشتر امت من در سايه دو ويژگي، بهشتي مي شوند اول تقوا پيشه کردن و دوم داشتن حسن خلق است .
 
امام جمعه لردگان در خطبه اول در مورد اهميت و ثواب نماز جمعه اشاره کرد و گفت: ثواب نماز جمعه معادل با حج است و نماز جمعه براي اخرت انسان سودمند است و يک عبادت بزرگ جمعي براي مسلمين است.
وي افزود: شرکت در نمازه جمعه يک فضيلت سودمند براي انسان است. و در آيات  سوره جمعه بر اهميت نماز جمعه و رزاق بودن خدا تاکيد شده است.
 
تاج زاد بيان داشت: در نماز جمعه مومنين در کنار هم و به صورت دسته جمعي نماز مي خوانند و از مسائل اجتماعي جامعه خود  آشنا مي شوند .
 
خطيب جمعه لردگان در خطبه دوم نماز جمعه اين هفته به  ديدار ائمه جمعه با رهبرمعظم انقلاب اشاره کردند و خاطرنشان کرد اين ديدارنعمتي بود که نصيب ائمه جمعه شد .

وي افزود: معظم له در خصوص حمايت از جريان هاي انقلابي، را مورد تجليل قرار دادند و خاطر نشان کرد هر جا تفکر انقلابي گري را کنار گذاشتيم عقب افتاديم و هر جا انقلابي عمل کرديم پيشرفت کرديم. ايشان درست عمل کردن و انقلابي عمل کردن را خواست مقام معظم رهبري دانستند .

 امام جمعه لردگان بيان داشت: معظم له شاخصه هاي انقلابي گري را اولا: پايبندي به اسلام ناب محمدي (ص) و دوماً :محوريت قرار دادن مردم، سوماً : حمايت از محرومان، چهارم: استقامت و ايستادگي کردن و پنجم: هدف قراردادن و حمايت از آرمانهاي حضرت امام (ره) است که مي بايست مورد توجه قرار گيرد .
 
وي، در همين خصوص ايستادگي و مقاومت و مرعوب نشدن و عدم تبعيت از دشمنان و نقشه هاي آنان را شاخصه مهم انقلابي گري دانستند . و داشتن تقواي ديني و سياسي را ديگر شاخصه انقلابي گردي دانست و سوء استفاده کنندگان را خارج از جريان انقلابي دانستند.
 
امام جمعه لردگان در ادامه گفت : افتخار هر جامعه اي وجود علما و بزرگان يک شهر است. در لردگان عارف و زاهد شيخ عبداله وجود داشت، عالمي که 50 بار پياده به مشهد، کربلا نجف و... تشرف يافت.

وي افزود: در خصوص  گرفتن همايش شيخ عبدالله نجفي بختياري کم کاري هاي در اين رابطه شده است ولي نياز به انجام تلاش هاي بيشتري است. 

امام جمعه لردگان در ادامه از قرارگاه تازه تاسيس شده شيخ عبدالله پياده که در شهرستان لردگان پيگير مطالبات و کار هاي فرهنگي است تقدير و تشکر کردند.

تاج زاد در پايان گفت: همايش عارف گرانقدر شيخ عبدالله بختياري سه شنبه  يکم مرداد ماه 98 در محل مصلاي اولي الامر شهر لردگان برگزار مي شود  و از همه نمازگزاران و مردم شهرستان دعوت نمود در اين همايش بزرگ شرکت نمايند .

انتهاي پيام /630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۹:۳۲

28 Dec 2019