۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۴۲۴۷۲
خطیب نماز جمعه شهرکرد:

دشمن به دنبال دو قطبی‌سازی در کشور است/ نبایداختلاف نظرها باعث ایجاد دوگانگی در بین افراد مؤمن و انقلابی شود

خطیب نماز جمعه شهرکردگفت:وحدت لازمه پیشرفت است، نباید اجازه دهیم اختلاف نظرها باعث ایجاد دوگانگی در بین افراد مؤمن و انقلابی شود.
دشمن به دنبال دو قطبی‌سازی در کشور است/ نبایداختلاف نظرها باعث ایجاد دوگانگی در بین افراد مؤمن و انقلابی شود
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با بیان اینکه جمهوری اسلامی با قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهد، گفت: امید و نشاط در دل انقلابیون زنده است و دشمن روز به روز ناکام‌تر و ناامیدتر می‌شود.

امام جمعه شهرکرد، ادامه داد: وحدت لازمه پیشرفت است، نباید اجازه دهیم اختلاف نظرها باعث ایجاد دوگانگی در بین افراد مؤمن و انقلابی شود.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال دو قطبی‌سازی در کشور است، خاطرنشان کرد: شاهد بودیم دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با راه‌هایی از جمله اختلاف‌افکنی و تجزیه به‌دنبال ضربه‌زدن به کشور بود، اما مردم ما روز به روز هوشیاتر می‌شوند و در زیر پرچم ولایت حرکت می‌کنند.

نکونام با اشاره به تلاش دشمن در زمینه فرهنگی، عنوان کرد: دشمن تمام توان و ابزار خود را برای تأثیرگذاری بر روی جوانان بکار گرفته است تا آن‌ها را از فرهنگ انقلابی دور و در آن‌ها نفوذ کند، اما موفق نبوده است، امروز شاهدیم با وجود این فتنه‌ها جوانان هیاتی و انقلابی از جمله شهید امیدی تربیت می‌شود.

خطیب نمازجمعه شهرکرد با بیان اینکه آمریکا در موضوع برجام مستکبرانه برخورد کرد، افزود: تحریم‌ها نه تنها باعث نشد که کشور ما دچار ضعف شود، بلکه ما در تمامی زمینه‌ها شاهد رشد و پیشرفت چشمگیر بودیم.

وی با تأکید بر قدرت نظامی جمهوری اسلامی، اظهار کرد: امروز دشمن از رویارویی با نیروی نظامی کشور ما وحشت دارد، در حالیکه مردم ما در آرامش و امنیت زندگی می‌کنند؛ این امنیت مدیون جانفشانی شهدا است.

نکونام در پایان با اشاره به فرضیه امر به معروف و نهی از منکر، خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم این فرضیه مهم فراموش شود، باید تلاش کنیم به‌وسیله امر به معروف و نهی از منکر به یکدیگر یاری برسانیم.

انتهای پیام/1027ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۱:۵۵

30 Dec 2019