کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول موسسه خيريه آبشار عاطفه های اردل خبرداد؛

اهداي هشت سري جهيزيه به نوعروسان نيازمند اردلي

24 تير 1398 ساعت 12:40

مسئول موسسه خيريه آبشار عاطفه هاي شهرستان اردل از اهدای هشت سري جهيزيه به نوعروسان نيازمند اين شهرستان در دهه مبارک کرامت خبرداد.


فاطمه  رئيسي مسئول موسسه خيريه  آبشار عاطفه‌هاي شهرستان  اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز با بيان اين خبر گفت: در حالي که برخي از جوانان زندگي خود را بر پايه مهريه هاي سنگين و عجيب استوار مي کنند  و جشن هاي ازدواج پر هزينه و جهيزيه هاي هزار رنگ را سرمايه زندگي خود قرار مي دهند تعدادي از دختران جوان هستند که در آرزوي شروع زندگي ساده و بي زرق و  برق هستند و تنها به دست هاي خيرين و نيکوکاران چشم دوخته اند تا به ياري آنها بشتابند و اين امر  مهم به همت والاي شما  نيکوکاران و نيک انديشان  موسسه خيريه آبشار عاطفه ها صورت گرفت.

رئيسي افزود: در دهه مبارک کرامت  موسسه خيريه  آبشار عاطفه هاي شهرستان  اردل با مشارک خوب خيرين مردم  8 سري جهيزيه براي نوعروسان نيازمند  به نو عروسان عزيز  اهداء شده است که  هدف از اهداي جهيزيه هم تسهيل امر ازدواج، تحکيم بنيان خانواده، کم کردن دغدغه دختران جوان در آرزوي جهيزيه  بوده است.

وي بيان کرد: اقلام جهيزيه شامل يک جلد قرآن مجيد، فرش، اجاق گاز، بخاري، کولر، پنکه، سرويس غذاخوري و سرويس خواب بوده است، سهم هر کدام از نوعروسان 6 قلم کمک جهيزيه بوده است ارزش کل جهيزيه بالغ بر 24 ميليون تومان برآورد شده است.

انتهاي پيام1026ج /570ه


کد مطلب: 42448

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42448/اهداي-هشت-سري-جهيزيه-نوعروسان-نيازمند-اردلي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir