کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کار آفرین موفق:

تأکید بر شناخت، ایجاد و ارتقاء استراتژی رقابتی هدف اصلی ما در اجرای طرح لاراچوب است

22 تير 1398 ساعت 10:35

کارآفرین موفق در استان چهارمحال و بختیاری گفت: استراتژی طرح لارا چوب به پنج عامل مهم بستگی دارد که یکی از آن ها تأکید بر شناخت، ایجاد و ارتقاء استراتژی رقابتی است.


سید جلال حسینیان کار آفرین موفق در تولید ام دی اف در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: با توجه به اهمیّتی که طراحی دکوراسیون داخلی در بهبود کیفیت زندگی انسانها دارد، بر آن شدیم تا با استفاده از  طراحی هماهنگ و هنرمندانه برای به جلوه درآوردن رنگ‌ها، مبلمان و سایر لوازم در یک اتاق یا ساختمان، پوششی را بسازیم که طراحان دکوراسیون بتوانند زیبایی و سرزندگی در فضا و انطباق محیط با روحیة افراد را بوجود آوردند.

وی با اشاره به اینکه تناسب در رنگ‌ها و هندسة مناسب، همواره برای ذهن انسان خوشایند است تصریح کرد: روحیّات انسان‌ها نیز در سرزمین‌ها و اَعصار گوناگون دارای تفاوت‌هایی است.

حسینیان ادامه داد: همین تفاوت در سلیقة زیبایی‌شناسانه و روحیّات انسان‌هاست که نمونه‌های متنوعی از آراستن فضاهای زندگی را ایجاد می‌نماید.

وی به گام‌نمای اجرای این  طرح اشاره کرد و گفت : تحقیق و ساخت مواد اولیه از سال 1391  ، تست‌های اولیه و نتیجه‌گیری در سال 1393 ، آغاز به خرید ماشین‌آلات از سال 1394  و تکمیل خط تولید در سال‌های 1395 ، 1396 و 1397  روند اجرایی کردن این طرح بوده است.
 
حسینیان اذعان داشت: شرکت تولیدی آرشین نگار چوب زاگرس؛ واحدی است پژوهش محور و توانمند که با استفاده از تکنولوژی و فناوریهای پیشرفته پوشش جدید PLS را با رعایت تمامی استانداردها و سازگار با محیط زیست ویژه صنایع چوب و MDF تولید نماید.
وی هدف از اجرایی کردن این طرح را چند عامل مهم دانست و افزود: تعریف و انجام پروژه های پژوهشی در راستای برنامه های استراتژیک شرکت ، ارتباط مستمر با بخش تحقیقات بازار در راستای شناسایی بازار محصول و تلاش برای دستیابی به دانش فنی تولید محصولات جدید بر اساس نیاز بازار و برگزاری سمینار و کنفرانس علمی-پژوهشی بین المللی در سطح منطقه جهت آشنایی با محصولات از اهداف مهم ما در اجرایی کردن این طرح است.

حسینیان استراتژی  تولید این طرح را پنج عامل مهم عنوان کرد و اذعان داشت: نوآوری در محصول و فرآیند ساخت و ارائه خدمات، توجه دقیق به زنجیرة تأمین از طراحی محصول بر اساس نیاز مشتری تا کسب رضایت، با هدف تأمین بلند مدت موفقیت ها و نه تأکید بر سودهای مقطعی و کوتاه مدت مبتنی بر قابلیت پذیری بین المللی، منعطف و حساس نسبت به تغییرات و تأکید بر شناخت، ایجاد و ارتقاء استراتژی رقابتی  از برنامه هایی است که در آینده آن ها را اجرایی خواهیم کرد.
 
وی یادآور شد:  با اجرای این طرح تا کنون زمینه اشتغال 30 را فراهم کرده است و در صورت توسعه دادن آن قطعا" افراد بیشتری به کار گیری می شوند.

حسینیان در پایان خاطر نشان کرد: این محصول به عمان نیز صادر می شود.
 
انتهای پیام/1020ج
 

 


کد مطلب: 42434

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42434/تأکید-شناخت-ایجاد-ارتقاء-استراتژی-رقابتی-هدف-اصلی-اجرای-طرح-لاراچوب

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir