۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۴۲۴۳۱
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

امروز دیگر وقت مذاکره نیست/ ملت ایران با مقاومت درونی و بیرونی در مقابل دشمن ایستادگی می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امروز وقت آن است که به خودمان بیاییم چون الان دیگر وقت مذاکره نیست و با وجود ابهام‌زدایی‌ها باید تصمیم قاطع گرفته شود چراکه آمریکا همانی است که از برجام خارج شد و اروپا همانیست که نتوانست بعد از یک سال و چند ماه به تعهداتش عمل کند.
امروز دیگر وقت مذاکره نیست/ ملت ایران با مقاومت درونی و بیرونی در مقابل دشمن ایستادگی می‌کند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد اظهار کرد: علی‌رغم آنکه پیامبران الهی و ازجمله حضرت نوح (ع) مردم را به راه راست و پرهیز از فساد دعوت می‌کردند اما برخی از این مسیر فاصله گرفته و نابود شدند.
 
نکونام با بیان اینکه داستان‌های بسیاری از زندگی گذشتگان در قرآن آمده است که باید از آن‌ها درس آموخت افزود: انقلاب اسلامی ایران امروز منادی دین اسلام است و امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب نیز همین پرچم را بلند کردند.
 
وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه مهم دینی است ادامه داد: نباید بگذاریم این واجب الهی به فراموشی سپرده شود چون بنابر تاکیدات قرآن کریم امر به معروف و نهی از منکر نشانه پیروان حضرت محمد (ص) است.
 
امام جمعه شهرکرد نشست و برخاست با اهل منکر را گناه دانست و تاکید کرد: برخی بدحجابی را منکر نمی‌دانند و تصور می‌کنند این موضوع اشکالی ندارد اما باید معروفات و منکرات با تذکر شناسانده شود و این ضرورت دینی است که همه در قبال آن مسئولیم.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به هفته حجاب و عفاف تصریح کرد: حجاب یکی از ضرورت‌های مهم جامعه است و واجب است که حد و حدود آن رعایت شود، جامعه اسلامی باید این ضرورت دین را در درونش با دقت پیگیر باشد و نباید فراموش کنیم که برای حجاب خون‌ها ریخته و جان‌ها تقدیم شده است.
 
نکونام خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها و در یک کلام حکومت نسبت به اجرای همه واجبات و ازجمله حفظ حجاب وظیفه دارند و این مهم با کمک و یاری مردم محقق می‌شود.
 
امام جمعه شهرکرد به دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) اشاره و عنوان داشت: عشق و علاقه به امام رضا (ع) در دل مردم ایران و شیعیان جهان تبلور دارد.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به روز بهزیستی و تامین اجتماعی از خدمات این دو دستگاه تلاشگر به مردم قدردانی کرد.
 
وی به سال‌روز تاسیس شورای نگهبان در سال 1359 اشاره و یادآور شد: این شورا حافظ اسلامیت نظام و تلاشگر در جهت اینکه روح اسلام در قوانین حاکم باشد، است، بنابر فرموده مقام معظم رهبری شورای نگهبان از ورود ناخالص در دستگاه‌ها جلوگیری می‌کند.
 
نکونام با تاکید بر اینکه شورای نگهبان باید در این زمینه حساسیت بیشتری داشته باشد ادامه داد: در انتخابات‌ها مردم به آن‌هایی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کنند اعتماد می‌کنند و رای می‌دهند، نگاه‌های بیرونی و مصلحت‌اندیشانه نباید در درون اسلام ورود کند و مردم انتظار دارند این شورا وظایفش را بهتر از گذشته انجام دهد.
 
امام جمعه شهرکرد مقاومت در درون و بیرون از کشور را خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: مقاوت درونی با رهبری رهبر معظم انقلاب هدایت شده و علی‌رغم حرکت‌های بسیار برای انحراف در نظام از سوی دشمن موفقیتی کسب نشده و ایران با قدرت به پیش می‌رود.
 
وی با اشاره به اینکه برخی این موضوع را مطرح می‌کنند که چرا رهبر انقلاب اجازه مذاکره در برجام را صادر کردند گفت: ایشان مخالف مذاکره بودند اما در نهایت اجازه دادند به دو دلیل و آن اینکه مذاکره با شرایط باشد که اگر به آن شرایط عمل شده بود ما امروز اینجا نبودیم و دوم اینکه مذاکره شد به دلیل فضایی که در جامعه ایجاد شده بود.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اجازه دادند مذاکره صورت بگیرد که مشخص شود دشمن تا چه حد بدعهد است و حرف آن‌هایی که می‌گفتند با مذاکره هم تحریم‌ها برداشته می‌شود و هم چرخ سانریفیوژها می‌چرخد شعاری بیش نبوده است.
 
امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: امروز وقت آن است که به خودمان بیاییم چون الان دیگر وقت مذاکره نیست و با وجود ابهام‌زدایی‌ها باید تصمیم قاطع گرفته شود چراکه آمریکا همانی است که از برجام خارج شد و اروپا همانیست که نتوانست بعد از یک سال و چند ماه به تعهداتش عمل کند.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۳۳:۴۶

28 Dec 2019