کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه لردگان:

توهين ها به شوراي نگهبان همسويي با استکبار است

21 تير 1398 ساعت 15:20

امام جمعه لردگان گفت: کليدي ترين نهاد مسئول در نگهبان ارزش‌ها نهاد شوراي نگهبان است و بنابر قول امام خميني (ره): شوراي نگهبان و اين نهاد مقدس باعث شده است که مشروطه ها تکرار نشود به شوراي نگهبان ضامن جمهوريت نظام و حافظ قانون اساسي است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمين سيد مهدي تاج زاد امام جمعه شهرستان لردگان ضمن رعايت تقواي الهي از قول امام علي عليه السلام گفت: در دنيا نگهبان انسانها در مقابل گناه ها تقوا است و در آخر تقوا مايه قرب الهي است.

تاج زاد در ادامه گفت: با توجه به دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا عليه السلام سيره عملي آن امام همام را در راه رسيدن به شناخت واقعي امام عليه السلام لازم و کافي دانست و عنوان داشت:  بنابر قول اباصلت که فرمودند: دانشمندي مثل امام‌رضا (ع) نديده‌ام و دشمني مثل مأموم نيز گفت: بالاتر از امام رضا (ع) در اين عالم شخصي وجود ندارد و اين شخصيت وجودي امام رضا عليه السلام است که دوست و دشمن ايشان را مي ستايند و در حد اعلاء معرفي مي‌نمايند.

وي افزود: همچنين ارادتمندان امام رضا عليه السلام و معصومين گذشته نيز امام رضا (ع) را اين چنين معرفي مي نمايند: امام کاظم عليه السلام مي فرمايند: امام رضا (ع) عالم آل محمد و (ص) و سوال کنندگان را به رسيدن پاسخ به ايشان و اين امام معصوم (ع) حواله مي دهد .
 
 خطيب جمعه لردگان در خطبه دوم نماز جمعه لردگان، مردم را به رعايت صرفه جويي در مصرف آب و برق و انرژي موجود و مشکلات عديده در کشور سفارش نمود.

وی همچنين به سالروز قيام مردم در مسجد گوهرشاد در روز عفاف و حجاب اشاره نمودو گفت: حجاب مايه حفظ خانواده و مرز بين مردان و زنان است، حجاب باعث عاقبت به خيري  در دنيا و آخرت آنها است و در همين خصوص مسئولين به خصوص سازمان صدا و سيما را مورد خطاب قرار داد و درخواست نمود در توليدات صدا و سيما رعايت شئونات و حفظ حرمت ها در خصوص عفاف و حجاب مورد توجه قرار گيرد به عکس آن اقدام نگردد.

 وي همچنين به سالروز تاسيس بهزيستي اشاره و از زحمات و تلاش هاي اين سازمان تشکر کرد و از مردم خواست دستگير اين سازمان باشند.
 
تاج زاد همچنين به سالروز تشکيل شوراي نگهبان اشاره کرد به عنوان دانستند: کليدي ترين نهاد مسئول در نگهبان ارزش‌ها نهاد شوراي نگهبان است و بنابر قول امام خميني (ره): شوراي نگهبان و اين نهاد مقدس باعث شده است که مشروطه ها تکرار نشود به شوراي نگهبان ضامن جمهوريت نظان و حافظ  قانون اساسي است .

امام جمعه لردگان هجمه هاي عليه اين شورا را مخالف با اسلام و بازي‌هاي جناحي و سياسي عنوان . اضافه کرد: توهين ها به شوراي نگهبان همسويي با استکبار و غربي‌ها معاند است .

وي گفت: عدم ورود ناخالصي ها در صحنه هاي  انتخاباتي وظيفه اين شوراي مقدس است و عدم ورود اين شورا در انتخابات شوراهاي شهر و روستا را خلأ قانوني دانست و  همه مصائب و مشکلات به وجود آمده را نتيجه عدم ورود اين نهاد مقدس دانست.

انتهاي پيام1026ج /630 ل


کد مطلب: 42430

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42430/توهين-شوراي-نگهبان-همسويي-استکبار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir