کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال وبختیاری:

کارکنان مراکز درمانی حق ارتباط مستقیم با رسانه ها را ندارند

19 تير 1398 ساعت 10:18

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: هیچ پرسنلی حق ورود و ارتباط مستقیم با رسانه ها را نداشته و این وظیفه و رسالت روابط عمومی دانشگاه بوده است.


محسن درخشان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری در گفت وگو  با جهانبین نیوز برخورد مستقیم پرسنل بیمارستان با خبرگزاری ها را کاری ناشایست اعلام واظهار کرد:  نارضایتی های مردم به صورت کارشناسی بررسی و به موارد رسیدگی می شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص عدم پاسخگویی چهار روزه پزشک به بیمار گفت: در خصوص این مورد اطلاعی نداشته و نمی توانم موردی پاسخگو باشم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه یکی از ایرادات پزشکان ما عدم معرفی خود در هنگام ویزیت است، خاطر نشان کرد: به دلیل کامل نبودن زنجیره درمان دراستان ممکن است ویزیت توسط پزشک فوق تخصص یک یا دو روز دیر تر صورت پذیرد اما سایر پزشکان در مرحله اول و نگاه اورژانسی بررسی می شود.

درخشان ورود پرنسل و برخورد با رسانه ها را امری نادرست دانست و گفت: هیچ پرسنلی حق ورود و ارتباط مستقیم با رسانه ها را نداشته و این وظیفه و رسالت روابط عمومی دانشگاه بوده است.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 42410

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42410/کارکنان-مراکز-درمانی-حق-ارتباط-مستقیم-رسانه-ندارند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir