۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴
کد مطلب : ۴۲۴۰۸
رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری خبر داد

انعقاد قرارداد امنیتی بین پارک علم و فناوری استان و سازمان پدافند غیرعامل کشور

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: سند الزامات و ملاحظات پدافند سایبری پروتکل صنعتی Modbus و DNP3 برای امنیت شبکه‌های کنترل صنعتی، به سفارش سازمان پدافند غیرعامل کشور توسط پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری تدوین می‌شود.
انعقاد قرارداد امنیتی بین پارک علم و فناوری استان و سازمان پدافند غیرعامل کشور
اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ از انعقاد قرارداد همکاری با سازمان پدافند غیرعامل کشور جهت تدوین سند الزامات امنیتی شبکه‌های صنعتی کشور خبر داد و اظهار کرد: در چند سال اخیر با رشد روز افزون اهمیت شبکه‌های کنترل صنعتی، امنیت این شبکه‌ها و محافظت آن‌ها از حملات سایبری به دغدغه اصلی صاحبان صنایع تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: تجربه چند سال اخیر و حوادثی ازجمله حمله ویروس اکستاکسنت این مسئله را ثابت کرده که بومی‌سازی امینت شبکه‌های صنعتی از اهمیت و ضرورت بسیار زیادی در کشور ما برخوردار است.

پیرعلی گفت: پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری با توجه به سابقه‌ای چندین ساله و با بهره‌گیری از توان شرکت‌های مختصص مستقر در زمینه ساخت تجهیزات بومی برای شبکه‌های صنعتی، نزدیک به دوسال است که بر روی امنیت در این شبکه‌ها تمرکز کرده و با برپایی آزمایشگاه اسکادا با استفاده از تجهیزات بومی ساخته شده به ارائه راهکار امنیتی برای شبکه‌های صنعتی پرداخته است.

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در پایان اظهار امیدواری کرد با توجه به انعقاد این قرارداد همکاری به‌زودی این سند به‌عنوان یک سند مرجع توسط یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان تدوین شده و در اختیار سازمان پدافند غیرعامل کشور قرار گیرد.

انتهای پیام/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۰:۴۳

30 Dec 2019