۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۴۲۴۰۵
در چهارمحال و بختیاری/

105 عنوان برنامه هم زمان با هفته عفاف و حجاب برگزار می شود

مسئول بسیج جامع زنان سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: هم زمان با هفته عفاف و حجاب 105 عنوان برنامه توسط پایگاه ها و حوزه ها در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
105 عنوان برنامه هم زمان با هفته عفاف و حجاب برگزار می شود
راضیه تاجی مسئول بسیج جامع زنان سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ ضمن تبریک هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: هفته عفاف و حجاب از 15 تا 21 تیرماه است که یکی از شاخص ترین برنامه ها در این هفته تجمع مردمی حافظان حریم خانواده با همکاری ادارات و ارگان های استانی و شهرستانی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: سرکشی از خانواده شهدا و تجدید بیعت با شهدا ، شرکت در نماز عبادی ، سیاسی جمعه ، فعال شدن گشت های طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر ، تجلیل از دختران نمونه و شاخص محجبه در استان، دعوت از دختران جوان نمونه در گفتگوهای چهره به چهره ، توزیع بسته های فرهنگی عفاف و حجاب در پارک ها، برپایی نمایشگاه های عفاف و حجاب، برگزاری نشست های سبک زندگی اسلامی با محوریت عفاف و حجاب ، برگزاری کارگاه های آموزشی دختران جوان ، فراخوانی مقاله با موضوع عفاف و حجاب، همایش دختران آفتاب، راه اندازی کمپین های عفاف و حجاب در فضای مجازی ، ارسال پیامک به بسیجیان و عموم مردم با موضوع عفاف و حجاب و مسابقات ورزشی از برنامه هایی است که در هفته عفاف و حجاب در این استان برگزار می شود.

تاجی تجمع مردمی عفاف و حجاب را از برنامه های شاخص هفته عفاف و حجاب دانست و گفت: این تجمع در راستای تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه ترویج و تحقق زندگی عفیفانه حجاب و عفاف در بین زنان و مردان و همچنین مقابله با حجمه های پیش بینی شده توسط دشمن در رابطه با کشف حجاب و گرامیداشت قیام گوهر شاد برگزار می شود.

وی یادآور شد: رعایت عفاف و حجاب تاثیر بالایی در امنیت و استحکام خانواده ها دارد و اگر این امر در بین مردم به خوبی تبیین شود جامعه وضعیت بسیار خوبی را پیدا خواهد کرد.

تاجی افزود: می طلبد در راستای عفاف و حجاب علاوه بر خود مردم همه ظرفیت ها از جمله ادارات و ارگان های دولتی نیز پای کار بیایند تا بتوان در نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب گامی را به سوی جلو برداشت.

وی تاکید کرد: برنامه های عفاف و حجاب نباید صرفا" متعلق به این هفته باشد بلکه لازم است متولیان در طول سال این برنامه ها را اجرا کنند.

تاجی با بیان اینکه ما موظف هستیم همه ساله راهپیمایی عفاف و حجاب را برگزار کنیم اظهار کرد: حتی اگر یک نفر هم در این برنامه ها ارشاد شود و به حجاب روی آورد برای ما نقطه بسیار مثبتی خواهد بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: لازم است همگی در بستر عفاف و حجاب تلاش بسیاری کنند تا این فرهنگ در بین جامعه ایران اسلامی ما نهادینه شود.
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۲۰:۴۴

27 Dec 2019