۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۴۲۳۷۸
در نشست خبری شهردار شهرکرد مطرح شد

بخش خصوصی، تجویز شهردار شهرکرد برای پروژه های نیمه تمام شهر

شهردار شهرکرد گفت: شهرداری شهرکرد پروژه های نیمه تمامی دارد که اگر به بخش خصوصی واگذار شود بسیاری از مشکلات حل می شود.
بخش خصوصی، تجویز شهردار شهرکرد برای پروژه های نیمه تمام  شهر
به گزارش جهانبین نیوز؛ نورالله غلامیان شهردار شهرکرد امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: شهرداری حکم یک پیمانکار را دارد و مردم نیز کار فرما ان ها هستند .

وی با اشاره به اینکه همکاری مردم در همه حوزه ها با ما خوب بوده است بیان داشت: اکثر شهرداری های کشور دچار مشکل هستند و به طبع آن شهرداری شهرکرد نیز مشکلاتی را دارد که برای رفع آن ها نیاز به زمان است.

غلامیان ادامه داد: شهرداری شهرکرد جز ارگان هایی است که هیچ گونه بدهی به نیروهای خود و حتی تامین اجتماعی ندارد .
وی با اشاره به اینکه با گرفتن عوارضات ما هیچ کار بزرگی را نمی توانیم انجام دهیم بیان داشت: لازم است پروژه های عمرانی شهرداری را از طریق بخش خصوصی جلو ببریم.

غلامیان اذعان داشت: در حال حاضر ما نگه داری از شهر را صرفا" پیش میبریم و به دنبال سرمایه گذار هستیم تا بتوانیم تمامی برنامه ها و پروژه های شهرداری را به جلو حرکت دهیم.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه نگاه مسئولین به بخش خصوصی نگاه درستی نیست بیان داشت: امروز نگاه ما به بخش خصوصی باید تغییر کند تا بتوان پروژه های زیادی را در سطح شهر اجرا کرد.

غلامیان با اشاره به اینکه سد معبر یک معضل جدی است که اعتراض بسیاری از شهروندان را دراورده است بیان داشت: نیرو انتظامی، بهداشت, فرمانداری و استانداری باید در کنار ما قرار گیرند تا بتوان معضل سد معبر را حل کرد.

وی افزود: سد معبر کردن پذیرفتنی نیست و شهرداری باید تلاش کند که این مسئله حل شود و با اخطارهای پی در پی به این معضل رسیدگی کند.

غلامیان به سرانه فضای سبز نیز اشاره کرد و گفت: میانگین فضای سبز در کشور 15 است اما در شهرکرد این رقم به 18 رسیده است و این نشان دهنده این است که ما نسبت به متوسط کشوری  سرانه فضای سبز بیشتری را داریم.

وی به معضلات آرامستان نیز اشاره کرد و گفت: همه تلاش ما این است که معضل آرامستان را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۴۳:۱۷

29 Dec 2019