۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۴۲۳۶۹
جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

تهدید را به فرصت تبدیل کنیم/افزایش سواد رسانه‌ای نیاز امروز جامعه

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: ما باید در بین مردم آگاه‌سازی کنیم و سواد رسانه‌ای را در بین مردم افزایش دهیم.
تهدید را به فرصت تبدیل کنیم/افزایش سواد رسانه‌ای نیاز امروز جامعه
سرهنگ مهران مرادی جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: امروز دشمن نیروهای انقلاب را مورد هجمه قرار داده است تا پایه های اساسی نظام را سست کند.

وی با اشاره به اینکه امروز رسالت خطیر ما این است که نگذاریم دشمن به اهداف شوم خود دست پیدا کند تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که فضا را از بین ببرد و انقلاب ما را استحاله کند تا به هدف خود برسد.

مرادی اذعان داشت: امروز فضای مجازی به حدی مهم است که اگر کوتاهی صورت گیرد دشمن را به هدفش رسانده ایم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری بیان داشت: دشمن به دنبال این است که از فضای مجازی استفاده و یاس و ناامیدی را در بین مردم جلوه دهد و ما در مقابل آن ها باید کاری کنیم که امید و شادی را در دل مردم زنده نگه داریم.

مرادی با تاکید براینکه آخرین ترفند دشمن در این است که در حوزه اراده خلل ایجاد کند بیان داشت: رهبر معظم انقلاب همیشه از امید حرف می زند و ما باید بتوانیم امید و شادی را در دل مردم زنده نگه داریم.

وی یادآور شد: همه ما افسران جنگ نرم هستیم که باید دست به دست هم دهیم و نگذاریم دشمن از طریق فضای مجازی شک و شبهه ای را ایجاد کند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری به هفته حجاب و عفاف نیز اشاره کرد و گفت: روی موضوع عفاف و حجاب لازم است که به جد کار شود.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۳۲:۵۶

29 Dec 2019