۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۴۲۳۴۵
امام جمعه موقت لردگان:

تحقق عدالت و مبارزه با فساد از خواسته‌هاي مهم مردم از قوه قضائيه است

امام جمعه موقت لردگان گفت: برقراري عدالت امري مهم در نظام جمهوري اسلامي در بيانيه گام دوم انقلاب است و همه مسئولين از جمله قوه قضاييه در برقراري قسط و عدل و عدالت وظيفه خطير دارند.
تحقق عدالت و مبارزه با فساد از خواسته‌هاي مهم مردم از قوه قضائيه است
به گزارش جهانبین نیوز؛حجت الاسلام والمسلمين مهدي سعيدي امام جمعه موقت شهرستان لردگان در ابتداي خطبه هاي نماز جمعه اين هفته، خود و نمازگزاران را به رعايت تقواي الهي دعوت نمودند و در ادامه خطبه، شهادت امام جعفر صادق(ع) را محضر نمازگزاران و شيعيان و پيروان راهش تسليت عرض نموده اند.
وي در ادامه  خطبه اول سبک زندگي را دو شاخه و مولفه  يادآور واعتقاد و رفتار معرفي نموداند.

 سعيدي خاطرنشان کردند، انسان کنش‌ها و بينش ها مبتني بر رفتار است چرا که ايمان به اعتقاد قلبي انسان ها بروز و ظهور و معنوي دارد و در غير اينصورت ايمان و اعتقاد قلبي جايي در گوهر وجودي انسان‌ها ندارد.

 ايشان در ادامه ايمان حقيقي که مي‌بايست پايه و اساس زندگي اسلامي انسان‌ها باشد از قول امام صادق(ع) اين چنين معرفي کردند: مومن کسي است که خدا ترس و خوف از خدا دارد از و از اين که ايمانش سلب شود ترس و خوف دارد و از خداوند طلب صراط مستقيم دارد مومن در همه حال بر خداوند توکل واقعي دارد، مومن خودش را در قبال خانواده و جامعه مسئول مي‌دانند و اين نمونه بارز سبک زندگي اسلامي همراه با ايمان است.
 
حجت الاسلام سعيدي در خطبه دوم طبق فرمايش امام علي (ع) و سفارش به امام حسن (عليه السلام) رعايت تقواي الهي در فقر و نداري و تنگدستي را عنوان کردند.

 وي در ادامه خطبه دوم، سالروز شهادت مظلومانه دکتر بهشتي و ياران با وفاي انقلاب اسلامي را تسليت عرض نمودند.

 ايشان ضمن تبريک هفته قوه قضائيه عدالت محوري را سرلوحه کارهاي مهم دانست و برقراري عدالت امري مهم در نظام جمهوري اسلامي در بيانيه گام دوم انقلاب است و همه مسئولين از جمله قوه قضاييه در برقراري قسط و عدل و عدالت وظيفه خطير دارند. و توصيه مهم مقام معظم رهبري در ديدار با رياست محترم قوه قضاييه و کارکنان اين قوه مبني بر برنامه محوري و استيفاء حقوق عامه در حوزه هاي سياسي، اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي و نسبت به برخورد با فساد در حوزه قوه قضاييه  ياد يادآور شدند.
 
سعيدي، در ادامه حقوق بشر آمريکايي مبني بر هدف قرار دادن هواپيماي مسافربري ايران را به سخره گرفتند و از هوا داران و هواخواهان حقوق بشر آمريکايي خواستند به خود آيند و پيروي از اين تفکرات استعماري و امپرياليستي را فراموش کنند و بر طبل مذاکرات با آمريکا ديگر نکوبند ومنويات مقام معظم رهبري را براي پيشبرد برنامه هاي خود سرلوحه کار خود قرار دهند.

 ايشان در پايان با توجه به تشييع پيکر شهيد تازه تفحص شده در شهرستان لردگان از نمازگزاران ايماني خواستند در اين حضور فعال داشته باشند.

انتهاي پيام1022ج /630 ل
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۸:۲۲

29 Dec 2019