۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶
کد مطلب : ۴۲۳۳۱
استاندار چهارمحال وبختياري:

مقابله با پديده قاچاق نيازمند همکاري بين بخشي است

استاندار چهارمحال وبختياري، قاچاق کالا را مانع تحقق شعار سال دانست و گفت: مقابله با اين پديده تقويت همکاري هاي بين بخشي را مي طلبد.
مقابله با پديده قاچاق نيازمند همکاري بين بخشي است
به گزارش جهانبین نیوز؛ اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختیاری روز سه شنبه در کميسيون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با اشاره به نقش اثربخش مبارزه با قاچاق کالا و ارز در رونق توليد اظهار داشت: با توجه به نامگذاري سال ۹۸ به رونق توليد، مقابله با قاچاق کالا و ارز نقش مهمي را در رونق و ساماندهي توليد داشته و با جديت پيگيري خواهد شد.

وي به تعامل و هماهنگي مناسب دستگاه‌هاي اجرايي و نظارتي براي مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان اشاره کرد و گفت: بايد براي مقابله با اين پديده همکاري هاي بين بخشي تقويت شود.

عباسي تصريح کرد: قاچاق کالا و ارز به توليد، اشتغال و درآمدها آسيب و ضربه مي زند، از همين رو در راستاي مبارزه با اين امر نياز به رصد و پايش هستيم تا ميزان اثربخشي آن بيشتر شود.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر تشديد نظارت‌هاي قانوني از سوي دستگاه‌هاي مسئول افزود: بايد با همفکري و همکاري بيشتر اعضاي ستاد و همچنين استفاده از ظرفيت رسانه‌ها براي فرهنگسازي، گام هاي مهمي در مبارزه با قاچاق کالا برداشته شود.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۱:۴۱

27 Dec 2019