کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ترويج فرهنگ ايثار و شهادت را سرلوحه کار خود قرار دهيم

4 تير 1398 ساعت 11:04

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: خداوند شهدا را در قرآن کريم به ما شناسانده است و بايد تلاش کنيم تا فرهنگ ايثار و شهادت را نهادينه‌تر از قبل در جامعه رواج دهيم چراکه همه ما مديون شهدا هستيم.


به گزارش جهانبين نيوز؛ علي قنبري ساماني رئيس  بنياد شهيد و امور ايثارگران  درجلسه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت هدف از تشکيل اين جلسات ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در بين آحاد جامعه است و ما بايد به فرموده مقام معظم رهبري مبني بر اينکه زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نيست، ترويج فرهنگ ايثار و شهادت را سرلوحه کار خود قرار دهيم.




 وي افزود: انتظار ما از ادارات اين است که همکاري لازم را براي حضور بموقع در جلسات و مصوبات مربوط به آن‌ها را در اولويت کاري خود قرار دهند و با اداره بنياد شهيد همکاري و مشارکت داشته باشند.



حجت‌الاسلام  مهرداد بهرامي  امام جمعه شهر اردل نيز در ادامه اين جلسه تصريح کرد: خداوند شهدا را در قرآن کريم به ما شناسانده است و بايد تلاش کنيم تا فرهنگ ايثار و شهادت را نهادينه‌تر از قبل در جامعه رواج دهيم چراکه همه ما مديون شهدا هستيم.

وي ابراز داشت: مبناي اصلي نظام جمهوري اسلامي قيام حضرت سيدالشهدا بود و به خاطر حريت و انسانيت و زنده نگه داشتن اسلام  آن را نهادينه ساختيم؛ براي برپايي اين نظام هزينه‌هاي بالايي پرداخته شده و امروز بايد فرهنگ ايثار و شهادت را در جامعه نهادينه کنيم.



در اين جلسه مقرر شد با هماهنگي بنياد شهيد شهرستان و با حضور اعضاي شوراي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت از خانواده‌هاي شهدا، ايثارگران و جانباران بازديد و نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام شود.

انتهاي پيام/570ه
 


کد مطلب: 42326

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42326/ترويج-فرهنگ-ايثار-شهادت-سرلوحه-کار-خود-قرار-دهيم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir